torsdag den 8. december 2011

Gode gaver

Jeg har jo lige haft fødselsdag, og det var en rigtig go' dag - også gavemæssigt. Jeg fik ALT hvad jeg ønskede mig selvom kun to af de ting jeg fik stod på min ønskeseddel. Min familie må kende mig godt, siden de sådan kan ramme plet. Om jeg fortælle om gaverne? Sæføli vil jeg det.

Af søde ægtemand (SÆ) fik jeg en kommode til min neglelaksamling:
Som min bror undrende skrev på en sms "Er det ikke lige i overkanten med en kommode til neglelak?", hvortil jeg svarede "Ikke når man har mange!". I negleblogland er der mange der har anskaffet sig en "Helmer" kommode fra Ikea, men den syntes SÆ simpelthen var for grim. Jeg klager ikke. Da det var den sidste der var tilbage i Daells Bolighus, fik han presset prisen ned og købte så også en pakkekalender fra Matas til mig:
Jeg ELSKER pakkekalendre, men det er jo det han ved.

Af søn fik jeg en totalt overvældende gave:
Den smukkeste glaspynt købt på Zoologisk Museum for en ustyrlig formue. Et næsehorn, en isbjørn og en bi. Jeg var helt rørt. Så nu skal der hænge et næsehorn på mit juletræ.

Af mine forældre fik jeg lutter genbrugsgaver, som de har fundet rundt omkring på loppemarkeder, og det var bare de skønneste gaver, bl.a. dette fantastiske par sko:
Og de passer perfekt.

Og af min bedste ven, Jesper og hans søde kæreste, fik jeg et billede af Marilyn, som jeg (Itrordeterløgn) aldrig mener at ha' set før:
Nu skal jeg bare finde et sted at hænge det.

2 kommentarer:

  1. Jeg undrer mig nu lidt over glasdyrene. De er flotte, men har de noget særligt med dig at gøre?

    SvarSlet
  2. -> Rasmine, jeg altid elsket glaspynt og siden jeg var stor pige ønsket mig et juletræ som kun var pyntet med forskelligt glaspynt. Det har jeg nu, for jeg har samlet lige siden jeg flyttede hjemmefra for 30 år siden. Og så er isbjørnen et af mine yndlingsdyr. :) Han er nu en go' søn.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...