torsdag den 4. juli 2013

Kalaidoskop-isme

Jeg har en mærkelig lille isme! Jeg er vild med kalaidoskoper. Jep, sådan nogle fra da vi var børn, som danner smukke, farverige, grafiske mønstre når man drejer på den yderste del. Kan I huske dem? Jeg har lige købt mig et i Tiger for en sølle tyver, som står på mit sofabord og når så jeg sidder og slapper af, så vender jeg det mod lyset og nyder synet af alle farverne - meget afslappende.









Hvis du også har lyst til at anskaffe dig et kalaidoskop, så jeg tror jeg de fås i de fleste legetøjsbutikker endnu. Alle perledimserne skal være i forskellige farver og faconer, for at kunne danne de smukke mønstre, så kig i det inden du køber det, du skal jo helst synes at det er kønt. 

2 kommentarer:

  1. Åh ja, det er så fine mønstre i et kaleidoskop :-)

    SvarSlet
  2. These are so captivatingly lovely and fun - we (my siblings and I) had a basic little kaleidoscope as a child. It was one of my very favourite toys - I never got tired of staring at the visual symphony it created and the many different emotions the colour palettes it presented could represent.

    Wishing you an awesome, joyful vacation, dear Sanne,
    ♥ Jessica

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...