torsdag den 11. september 2014

Neglehygge 5.0

Midt i august var det tid til neglehygge med mine kvindelige kolleger igen, for det er heldigvis blevet en hyggelig tradition. Og med min Partner in Crime er det ingen sag at sørge for fine negle til hele banden på en aften. Vi havde denne gang udtænkt en anderledes måde at gøre det på, nemlig med forudbestemte temaer, som vi havde givet navne, som det ikke lige var til at gætte hvad dækkede: Kys Kermit, Niagara, FlowerPower, Mariehøns og Sommer.

Vi plejer nemlig altid at lægge alt muligt frem til inspiration, men de er jo hundrede år om at bestemme sig, og ikke altid lige meget for at prøve noget nyt, så nu syntes vi de skulle prøve noget nyt. Jeg havde klistret temaer under drinksbakkerne, så vi vidste heller ikke hvem der fik hvilket tema. Her er de farver vi skulle bruge til de forskellige manicurer linet op på en bakke:
Nail night

Her er jeg i gang med at kreere mariehøns (se venligst bort fra dobbelthagen):
Nail night

Der blev snakket, hygget og grinet - og fulgt intenst med i processen:
Nail night

Der blev også vendt et par alvorligere emner:
Nail night

Hanne var forud med sine temaer, så hun tilbød at hjælpe mig. Så hun satte TRES sorte rhinsten i min mariehønsemanicure:
Nail night
Da jeg fandt på rhinstenene havde jeg ikke lige tænkt over at det var SÅ mange.

Her er Hanne i gang med at lave Niagara, som selvfølgelig er vandfaldsteknikken (som hun er mester i), men i sommerlige farver:
Nail night

En glad mariehønsemanicureindehaver (jep, det er et ord):
Nail night

Hannes Niagara tema:
Nail night

 Hannes FlowerPower tema:
Nail night

Mit sommer-tema (lutter holo, teksturglimmer og rhinstene):
Nail night

Mit Kys Kermit tema - grøn lak med mørkegrønne prikker:
Nail night
Den blev jeg så glad for at jeg lavede den på mig selv ugen efter.

Og mariehønsetemaet med de 60 rhinstene:
Nail night

Dagen før havde Hanne og jeg mødtes for at finpudse temaerne, finde lakker og redskaber frem og så fik jeg for en gang skyld lavet negle:
Nail night
Hanne lavede avis negle på mig, og jeg ELSKEDE dem hele ugen. Endnu en gang tusind tak for dem. :)

Og tak for en superhyggelig aften til alle mine skønne kolleger. Det gør vi helt sikker igen.

PS: Se også Hannes indlæg om vores negleaften.

2 kommentarer:

  1. Sikke I har hygget - avisneglene er fantastisk flotte :-) Og så er jeg vild med ordet mariehønsemanicureindehaver ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal helt sikker ha' avisnegle igen, nu har jeg jo set hvor nemt det er at lave dem. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...