torsdag den 12. marts 2015

OPDATERET: Farvel og tak

Jeg har besluttet mig til at lukke min blog. Jeg har nu blogget i lidt over seks år, og det startede egentligt som mit kreative outlet, da jeg elsker at skrive. Men nu er der vist gået lidt for meget rutine i det, og det føles mest som en pligt. Jeg har tænkt over det længe, og det er da ikke umuligt at jeg starter op igen en dag, i et helt andet format. Så  I kan jo enten beholde eller tilføje mig på Bloglovin, så får I en opdatering, når/hvis jeg starter op igen.

Hvis I savner mig kan I finde mig på:

Instagram – hvor jeg uploader billeder af min hverdag, negle, kjoler, min bil, og meget mere. Jeg har lavet nogle unikke tags, som I kan søge efter, hvis I vil se min(e):
gamle Opel GT: #sannesgt, kjoler: sanneskjoler, sko: #sannessko, negle: #sannesnegle, søn: #sannesson, musik: #sannesvinyl
Pinterest – hvor jeg pinner alt som inspirerer mig og også vil uploade billeder af mine egne negle
Etsy – hvor jeg stadig vil have min butik med gamle smykker og håndlavede ting
SaMaTi.dk – min gode gamle hjemmeside, som trænger til opdatering, og jeg har masser af idéer

Så farvel og tak til alle mine læsere, måske vi ses igen en dag.



PS: Man må godt læse tidligere indlæg, brug eventuelt mine emneliste til højre.

2 kommentarer:

  1. Øv, jeg synes, der forsvinder alt for mange blogs, og jeg er ked af at undvære dig. Men sådan er det så. Jeg håber, du kommer på besøg ovre hos mig engang imellem. Om du gør, kan jeg ikke se, for jeg har ingen hilsen fået. Men du skal ihvertfald være velkommen. Kan være vi "ses" på Instagram ihvertfald.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine søde ord, de varmer mit gamle bloggerhjerte. Og det er bestemt ikke umuligt at jeg starter op igen senere, måske trænger jeg bare til en pause. I mellem tiden kan jeg jo blandt andet fines på Instagram, som er en form for miniblog. Rigtig go' weekend. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...