torsdag den 17. maj 2012

Kærlighed er ...

at ramme ved siden af:
Jeg har været sammen med søde ægtemand i 32 år nu, og mange tror at vi aldrig skændes. Det gør vi, det vil sige det er heldigvis meget lang tid siden sidst, men her i weekenden gik det galt - bogstaveligt talt, for koppen jeg kastede efter ham ramte ved siden af, så vores fine vitrineskab smadrede. Jeg brugte hele formiddagen på at rydde op og gøre rent, for sådan en halv kop kaffe række vidt, når man kaster den.

Sigter godt, men rammer skidt - heldigvis!

7 kommentarer:

  1. Du godeste, Sanne, sikke et temperament!

    Forhåbentlig ramte kaffen ikke noget, der ikke kan reddes ...

    SvarSlet
  2. Meget har jeg gjort, men aldrig kastet med noget. Dårlig ide. Godt det var materiel skade der skete.

    Har "lidt" svært ved at se, hvad det skulle løse, men hvad ved jeg - altså kasten med ting! Håber husfreden er genoprettet.

    SvarSlet
  3. -> Rasmine & Deborah, rigtig dårlig idé, og det løser absolut ingenting. Heldigvis skete der kun materiel skade, og mine smukke champagneglas af bøhmisk krystal led ikke overlast. Forklaringen er at jeg har ligget med ondt i rygge i lidt over tre uger, hvor alt er vokset over hovedet på mig. Da så jeg spurgte SÆ pænt om ikke han kunne kigge lidt på ukrudtet i haven inden det kastede frø, så blev han sur! Ja, og så blev jeg sur. Suk!

    Rigtig go' weekend til jer begge. :)

    SvarSlet
  4. Tak, i lige måde. Jeg ville også være blevet sur. Ens tolerance kan ligge på et meget lille sted, når man har ondt i ryggen, og det var da et MEGET dumt spørgsmål, selv om det blev stillet 'pænt'.

    SvarSlet
  5. -> Rasmine, synes det var et dumt spørgsmål? Jeg synes da det er meget naturligt at man hjælper hinanden.

    SvarSlet
  6. Det var ikke ment bogstaveligt ;-)

    SvarSlet
  7. Hej Sanne
    Super fed blog du har!
    Jeg skriver til dig, fordi du sikkert er i kontakt med tonsvis af mennesker hver dag. Og måske kan du hjælpe mig??
    Jeg er redaktionschef på produktionsselskabet BLU og er ved at starte et nyt program til DR1, som hedder "Mit livs publikum", og jeg søger deltagere til programmet. Det er et program, der minder om "Mads og Monopolet" - bare på fjernsyn. Derfor vil jeg høre, om du måske kender nogen, der ville elske at være med?
    Det handler om livets store og små udfordringer - med fokus på kærlighed og parforhold.
    Nedenfor er der en tekst, der beskriver programmet, og de mennesker, vi søger.
    Jeg håber, at høre fra dig.
    Mange hilsner
    Michelle Mantley
    mma@blu.dk



    Nu er det DIG og DIT liv, det handler om!

    Har du et dilemma, der fylder mere og mere i din hverdag? Så kan du nu få hjælp. DR søger medvirkende til en ny eksperimenterende programserie.

    Dit dilemma kan handle om alt lige fra udfordringer på jobbet i parforholdet eller familielivet. Intet er for småt!

    Hvis du har mod på at blive klogere på dig selv og finde en løsning på problemet, så vil DR udvælge det ultimative panel til at hjælpe dig.

    I fire dage sender vi 30 mennesker ud for at gå i dybden med dit liv. Det er dig, der er i centrum - alt sammen med formålet at finde vejen frem til, hvordan du får truffet den bedste beslutning til en lykkelig fremtid.

    Er du klar til at forandre liv totalt? Så send en mail til dilemma@blu.dk og fortæl os om dig selv, din situation og hvad, du gerne vil have hjælp til.

    Husk at medsende et billede af dig selv, din adresse og mobilnummer.

    Vi glæder os til at høre fra dig!
    Redaktionen

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...