torsdag den 28. februar 2013

Skønhedsgadgets

Jeg elsker gadgets og har tilføjet to nye til samlingen. Af søde ægtemand (SÆ) fik jeg denne smarte tingest, skulle kunne fjerne hår permanent ved hjælp af samme lysbehandling, som bruges på salonerne:

Tænk hvis man kunne slippe for at vokse og barbere, ja, man har jo lov at håbe. Den er købt i El-Giganten.

Og så har jeg købt denne via TV-Shop, ja, jeg ser TV-Shop, så ynkeligt et menneske er jeg nemlig. Naah, alligevel ikke helt ynkelig, men søndag morgen synes SÆ og jeg at det er sjovt at se TV-shop. Vi synes det er supersjov underholdning, og så blev jeg alligevel lidt varm på denne Derma Wand, som via impulser skulle kunne massere rynker væk:

Ja, det lyder for godt til at være sandt, så jeg googlede på livet løs og læste en masse vurderinger af den rundt omkring, især på Amazon, hvor folk bestemt ikke holder deres ærlige mening tilbage. Og tænk sig, den får lutter god kritik.

Ja, håbet er lysegrønt - jeg vender tilbage om et halvt års tid om de var pengene værd. Så vent med at grine til da.

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. DermaWand = 799 på tvins.com og nu var Silk'n jo en fødselsdagsgave, men jeg mener den kostede 1700-1800 kr. Rigtig go' weekend. :)

      Slet
  2. Orv, fine gadgets. Er da spændt på at høre nogle resultater senere :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen inden længe vil du jo slet ikke kunne kende mig, for så ser jeg 20 år yngre ud - æhæm. ;) Faktisk virker det som om hårfjerneren endelig er begyndt at vise resultat, måske jeg bli'r klar til sommer. Rigtig go' weekend, søde.

      Slet
  3. Spændende med din Derma Wand - sådan en har jeg aldrig hørt om. Fortæl meget gerne når du har prøvet den selv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er spændende at se om den virkelig virker. Jeg har nu brugt den siden starten af januar og glemte selvfølgelig at tage et før-billede, men SÆ synes han kan se forskel og hans mening tæller selvfølgelig rigtig meget. :)

      Slet
  4. Er du stadig tilfreds med din Dermawand og synes du kan se resultater? Vil gerne lige høre før jeg selv køber en:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Undskyld mit sene svar, jeg har ligget syg et par dage. Tjoh, jeg er vel tilfreds. Jeg havde ikke ligefrem forventet mirakler, men synes da at jeg ser ligesom lidt friskere ud. Søn og søde ægtemand siger de kan se det. Jeg glemte selvfølgelig at tage et førbillede, det er ellers nok en go' idé. Jeg tror på dens forebyggende virkning, så derfor bruger jeg den og er glad for den. Rigtig go' weekend. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...