torsdag den 18. april 2013

Mærkelige gamle ting

Jeg elsker at surfe rundt på Etsy.com og ind imellem finder jeg nogle virkelig mærkelige ting. Dem har jeg  samlet sammen, så jeg kan vise jer dem, for de er virkelig sjove. Og jeg kan love at der er noget til enhver lejlighed og for enhver smag. Jeg har linket til alle herlighederne, hvis I skulle føle jer fristet til at købe noget af det. Jeg kan selvfølgelig ikke garantere at det ikke er blevet solgt i mellem tiden.

Lad os starte i køkkenet, her får I et fantastisk salt og pebersæt - afskårne fødder endda med rød neglelak:

Når først man har investeret i de afskårne fødder, bør man altså også have en matchende lysestage:
Og jeg kan love jer - andefødder i smedejern går ALDRIG af mode!

Og et peanutkrus med Jimmy Carters brede smil og små fine fødder under bør også finde plads i samlingen:

Denne her uartige lille tingest har jeg ingen anelse om hvad er til:
Det foreslås at den er til at drikke sake af til fertilitetsfester - hvilket jo gør den til et must have!

Nå, hvem ønsker sig ikke nye knopper til skufferne i køkkenet, her foreslår jeg disse fire fine fingerknopper:
 For de fingernemme, ha ha!

Sidste ting til køkkenet, eller badeværelset, er dette meget fine lille hjemmebroderede håndklæde med en fræk lille dame:
Bemærk den fine detalje at hendes bryster er udstoppede! Det er detaljerne der gør det.

Til stuen vil jeg foreslå følgende charmerende pyntegenstande:

Hvem vil ikke blive glad for at ha' ham her stående til pynt i sofaen:
Jeg aner ikke hvem er han, måske er han endda en berømthed.

Og på Amagerhylden vil disse grønne "månepiger" helt sikker pynte:
Jeg kender dem ikke, men de minder mig utroligt meget om en grøn sommerudgave af de gammeldags nisser, jeg har kendt siden jeg var barn.

Den perfekte gave til mor er selvfølgelig en helt utrolig fin nålepude:
Jeg ved ikke om nålepuden også er en slags kombineret voodoo-dukke, med det der løjerlige dyr, man også kan stikke nålene i.

Væggene i stuen kan passende udsmykkes med en fin gammel reklame for papirkurve:
Jo, det er fine papirkurve og jo, hun er utroligt yndig, men det er kombinationen på trappen, der gør det hele lidt løjerligt.

Her endnu et forslag til skifterammen - et postkort med et billede af et tohovedet dyr:
Jeg ved hvad I tænker nu - at nu kan det ikke blive mere underligt! Men det kan det!

Bare se her - løse tænder:
Jamen, er tandfeen da gået på pension!? 

I så fald har hun glemt sine tandpastacharms:
De er nu meget søde og jeg er ikke helt fri for at have lyst til at lave mig et armbånd med dem i.

Gaven til fars dag - manchetknapper, som man kan putte billeder i:
Genial idé jeg ikke har set før og perfekt hvis manden i dit liv er "far til fire".

Jeg har selvfølgelig gemt det bedste til sidst - en læbestiftsapplikator, direkte fra Hollywood:
Man smører bare læbestift på applikatorens buer og laver så et perfekt aftryk på sine læber.
Hvem i hede hule h... har dog nogensinde tænkt at det var en genial idé!?!

Håber I morede jer lige så meget, som jeg gjorde med at samle herlighederne sammen til jer. :)

1 kommentar:

  1. Sikke en masse sjove ting du har fundet på Etsy.com!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...