torsdag den 20. juni 2013

Retro kjole-grydelap

Kan I huske mine påskegaver? Jeg havde hæklet retro kjole-grydelapper til alle pigerne:

Jeg havde en enkelt mølædt lap tilbage, som min mormor i sin tid havde lavet. Den gik jeg i gang med at kopiere, jeg har dog lavet den større og modificeret mønstret en smule. Og nu har jeg endelig fået skrevet opskriften ren. Her har I den til fri afbenyttelse, link dog gerne tilbage, hvis I bruger den. Og jeg vil også blive rigtig glad for at se jeres færdige resultater.

Klik for større format. Jeg ville helst uploade den i pdf-format, men det kan ikke lade sig gøre, så smid en kommentar hvis du ønsker den tilsendt i pdf.

15 kommentarer:

  1. Hej Sanne
    jeg vil meget gerne bede om og få den sendt i pdf

    MVH
    Nanet

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget gerne, men jeg skal lige bede om din mail adresse. :)

      Slet
  2. Hej Sanne!
    Jeg vil gerne bede om at få den tilsendt som pdf:-)
    På forhånd tusind tak

    Venlig Hilsen
    Kristina
    Mail: Bullerbasse74@gmail.com

    SvarSlet
  3. Hej Sanne.
    Kunne rigtig godt tænke mig den opskrift.
    Hilsen Anny.
    Mail: cpajrose@gvdnet.dk

    SvarSlet
  4. Kære Sanne, jeg vil gerne bede om din opskrift i pdf.
    Hilsen Bodil
    fru.j@rosenholmsnet.dk

    SvarSlet
  5. er det muligt at sende den til mig pdf fil Sanne?
    hilsen ditte samojede2013@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Hej Sanne. De er så fine dine grydelapper, minder også om dem jeg fik af min mormor for mange, mange år siden. Jeg vil gerne bede om din opskrift, så jeg kan få hæklet nogle nye. På forhånd tak :-)
    Venlig hilsen
    Else Marie
    elsemarie@oncable.dk

    SvarSlet
  7. Hej Sanne. Er så forelsket i disse grydelapper! Vil rigtig gerne have opskriften tilsendt som pdf. Min mail er sjiek2002@hotmail.com
    mvh Annette

    SvarSlet
  8. Hejsa...hvor er det nogle flotte grydelapper...kan huske dem fra min mor..vil meget gerne bede om opskriften :-) min mail er: annagrethe.vegeberg@mail.dk På forhånd tusind tak Grethe...

    SvarSlet
  9. Hej Sanne kan huske vi som barn havde dem og min mor er dement , men tror det er noget hun kan genkende kunne jeg be om en pdf på mortensengitte@yahoo,dk så tror jeg vi kan få rn snak igang tak :-)

    SvarSlet
  10. Hej Sanne
    Hvor er de bare skønne 😄
    Kunne jeg bede om opskriften som pdf til bettevj@gmail.com
    Mvh Betina 😌

    SvarSlet
  11. Hej Sanne . Vil meget gerne be om dine grydelapper på pdf. Har så mange rester jeg vil lave dem i . På forhånd tak . Mvh Jette
    Farmor6@gmail.com

    SvarSlet
  12. Hej Sanne.
    Hvis det stadig er muligt vil jeg gerne bede op opskriften på kjole grydelapper i PDF. På forhånd tak
    Jeanette
    sinetteandersen694@gmail.com

    SvarSlet
  13. Hej Sanne.
    jeg ville også blive glad for opskriften på kjole grydelapper.

    min e-mail er. helledichmann@hotmail.con

    På forhånd tak.
    hilsen Helle Pedersen

    SvarSlet
  14. Hej Sanne. Jeg vil blive meget glad, hvis du vil sende opskriften på kjole grydelapperne til mig på pdf til lc@filtersupport.dk. På forhånd tak. Hilsen Lis

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...