torsdag den 14. august 2014

Søns bil

Det er lykken at være søn af en mekaniker - søn er allerede på bil nummer to. Måske I husker at han fik en hvid Polo da han blev 18. Den blev senere byttet til en anden gammel Polo i bedre stand og med bedre motor. Den har han nu gjort smart i samarbejde med hans ferme far, og dele fra dba.dk, for man er jo ikke ligefrem rig som lærling. Resultatet er blevet supergodt og det skulle fejres med en fotosession, hvor jeg fik æren af at være fotograf. Vel hjemme igen har hans gode ven Thore, som er uddannet grafiker, redigeret billederne. Herunder ses resultatet:

Vi kørte ud til Refshaleøen på Amager, hvor der er nogle dejligt gamle og forfaldne bygninger, som var perfekte som baggrund:
VW Polo

Søn har malet bremsetromlerne neongrønne, som kontrast til det sorte:
VW Polo

Vi listede ind i B&W's store hal (den der blev holdt Melodi Grand Prix i) og skød et par billeder:
VW Polo

Da vi var næsten færdige fandt vi ved et tilfælde denne grafittivæg og måtte lige skyde et par billeder til:
VW Polo

Jeg synes faktisk vi var ret gode til at finde forskellige områder at fotografere i:
VW Polo

Det her er et af mine yndlingsbilleder. Jeg lokkede søn til at kravle op på den gamle træstamme og kigge ned på dytten:
VW Polo

Søns yndlingsbillede, taget inde i B&W hallen, håndholdt uden blitz:
VW Polo

Jeg fik også lokket ham til nogle få billeder, hvor han selv er med. Dette er vist ret godt, for det endte som hans Facebook profilbillede:
VW Polo

Og her den stolte ejer:
VW Polo

Da vi var færdige krævede jeg en is i løn, for det var dælme varmt at kravle rundt på asfalten i brændende solskin. Men en superhyggelig dag med drengene, jeg vil huske længe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...