torsdag den 9. oktober 2014

Goddag til efteråret

Ak, det var den sommer. Selvom den var go', er den jo aldrig lang nok. Nå-men, goddag til efteråret. En af mine yndlingsårstider. Den er så umådeligt smuk, og så kan jeg pynte op. Det elsker jeg! Sidste år viste jeg jer min lille samling af efterårspynt. Den er blevet udvidet en lille smule siden sidst.

Trælysestager med Edelweiss blomster, købt i Østrig i sommerferien:
Autumn 2014

Små grantræer lavet af bark, købt samme sted som lysestagerne:
Autumn 2014

I år har jeg købt masser af pyntegræskar til både uden og inde:
Autumn 2014

Endnu en trælysestage, købt i Østrig i sommerferien:
Autumn 2014
Søde ægtemand kunne ikke stå for hans ansigt. Pudebetrækkene med visne blade er købt i Ellos for et par år siden.

Jeg købte også et par superbillige ranker med kunstige visne blade i Østrig:
Autumn 2014
Her viklet om ledningen til min sofabordslampe.

Og så har jeg hæklet agern:
Autumn 2014
Hyggelige og fine. Opskriften er fra bogen "Hæklet julepynt".

Og denne fantastiske efterårsdug blev også købt i Østrig i sommerferien:
Autumn 2014

Denne fine rustne jernkurv faldt Søde Ægtemand for i Østrig, den står nu og pynter på vores smukke nye hovedtrappe:
Autumn 2014
Den er genial, for den kan jeg pynte på forskellig vis året rundt, så det er lige mig.

Og for et par dage siden fik vi dette læs brænde:
Autumn 2014
Som søn hjalp os med at stable ind i brændeskuret, så nu er vi klar til både efterår og vinter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...