torsdag den 18. december 2014

Julegaven til mig selv

Man skal give sig selv julegaver, for så får man nemlig hvad man ønsker sig! ;) Og når jeg giver mig selv julegave, så plejer det at være noget specielt og det må man sige at det var i år - nemlig en neglestempelplade med mine helt egne motiver på fra FigTreeJewellery:

Her er billedet hun sendte mig som jeg skulle godkende. Linialerne i siderne er smarte, for det gør at man kan skalere sin skærm til faktisk størrelse og se om motiverne passer til sine egne negle.

Jeg tænkte længe over hvad der skulle på den, selvfølgelig min søn og min bil, men da der var plads til seks motiver måtte jeg finde på noget mere. Det blev min helt, Indiana Jones, og min barndomsheltinde, Modesty Blaise. Her er den færdige plade og hendes test:

Skal hun lave billeder klar til stempelpladen koster det ca. 50 kr. ekstra pr. billede, og det er bestemt det værd. Her er billedet af søn 3 år gammel, jeg sendte hende:

Og her er søn 18 år gammel:

Så min plade løb op i 250 kr., og det er bestemt ikke umuligt at jeg vender tilbage og bestiller en til, når jeg er kommet i tanke om hvilke motiver jeg mangler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...