torsdag den 28. marts 2013

Klar til påske

Så er jeg klar til påske. :) Jeg har hæklet nostalgiske kjole-grydelapper til alle kvinderne i familien, så jeg har haft travlt. Til gengæld var det gratis, for de er lavet af garnrester. Jeg synes selv de blev fine:
I får opskriften senere, skal lige have skrevet den rent.

Og her er alt pakket ind og klar til aflevering påskemorgen, hvor mor holder det skønneste morgenbord for hele familien:

Og neglene er lakeret gule med grønt glimmer i såkaldt Chevron-mønster:
Jeg kommer ALDRIG til at holde af gule negle, men det hjalp gevaldigt med det grønne glimmer. Den gule er L'Oreal 302 og den grønne glimmer er en af Sinful  lakkerne jeg købte i USA sidste år, nummer 932, den er til gengæld superflot!

Rigtig go' påske til jer alle. :)

2 kommentarer:

  1. Giver I hinanden gaver i påsken? Sikke nogle søde grydelapper og superflotte negle!

    Rigtig god påske, Sanne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, i stedet for chokoladepåskeæg, som ingen af os har godt af. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...