torsdag den 17. oktober 2013

Efterårspynt

Nå, nu er det igen tid til indendørs hygge, og da jeg elsker at pynte op har jeg også opfundet efterårspynten. Det er nu ikke så voldsomt, bare lidt efterårsblade af silke, købt på eBay. De ligger rundt omkring i vindueskarmene og på bordene, som søn siger "Der ligger blade allevegne, men hvor er træerne?":

Og så elsker jeg at samle agern og kastanjer i naturen, her foran min hyggelige duftlampe:

Men agern har det desværre med at tørre hurtig ind og se kedelige ud, så jeg søgte for sjov efter "acorns" på Etsy, og se her hvad jeg fandt:
 De er håndlavede og utroligt fine, og så holder de i mange år.

Disse fine svampe skåret ud i træ kunne jeg ikke stå for til en haveudstilling for flere år siden:

Og mine hæklede kager får et comeback i efteråret:

Glaskuglerne fra Menu kan man jo putte forskelligt i, lige for tiden er det agern:

Og denne fine gamle dekoration havde jeg helt glemt at jeg havde:
Det er da synd, så den kom frem i dagens lys igen. Perfekt med dens mørkebrune look og kunstige brombær.

Og så glæder jeg mig altid til at tage mine efterårssmykker i brug. Jeg har tidligere vist lidt af min samling frem, f.eks. her. Og lidt nyt er der da kommet til, fra Etsy, selvfølgelig:
Agern-øreringe, i fantastisk farve.

Og næsten-matchende agern-halskæde:

Men på nuværende tidspunkt skal det hele gemmes væk og erstattes af Halloween pynt.

1 kommentar:

  1. Det er skønne ting, du viser - de små agern er jeg vild med :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...