torsdag den 24. oktober 2013

Sensommernegle

Ja, jeg ved godt at efteråret næsten er slut nu, men her får I alligevel en samling manicurer fra sensommeren og det tidlige efterår. Jeg er nødt til at samle lidt sammen, før jeg poster det.

Den første manicure er ret fin, og det er egentligt bare nogle superbillige (og elendige) blomsterklistermærker fra en kineserbutik oven på L'Oreals Shocking Pink lak:
Den er nu ikke specielt shocking pink efter min mening. Blomsterne gik i stykker allerede dagen efter, men det så fint ud til den fest de blev lavet til.

Her er en hurtig manicure jeg lavede på en venindes negle - Ciatés dejlige duochrome Spending Spree med prikker af OPI's DS Extravangance:
Jeg elsker bare den kombination.

Jeg var til Opel GT træf i august, og glemte mit kamera begge dage - er meget stolt af mig selv - så ingen billeder, men her er neglene jeg lavede:
Et par af damerne i klubben har fundet neglelak i samme farve som bilen, så det har jeg selvfølgelig også. Det er en Max Factor lak som hedder Wine Red. Jeg ved  ikke om den kan fås endnu, for det er et par år siden jeg købte den. Oven på den striber af Sally Hansens koksgrå glimmerlak, som jeg fandt i USA.

Og her en superbillig magnetlak, som jeg lavede stjernemønster i, hvilket næsten ikke kan ses, men farven er fin:
For at rette lidt op på de manglende stjerner, kom jeg blå glimmer ovenpå.

Her en neongrøn udsalgslak fra Føtex, hvor jeg nok burde ha' lagt en hvid base, så den havde været mere neongrøn, men jeg synes egentligt at farven var OK. Den er stemplet med puslebrikker fra mine nye PUEEN plader:
Dem er jeg ret vild med, det er virkelig nogle dejligt anderledes mønstre. Ovenpå et tyndt lag lysegrønt glimmer.

Denne farve fra Sally Hansen Scarab var så smuk at den måtte stå alene, kun med Sinful Colours Nail Junkie glimmerlak på ringfingeren:
Det er en blågrøn duochrom lak, dvs. jeg synes nu godt nok at man skal lede længe efter den duochrome virkning, men flot er den.

Her er den eneste nudelak jeg ejer, og som jeg rent faktisk kan li' - Deborah Lippmann Careless Whisper:
Stemplet med mine nye PUEEN plader og sorte franske spidser. Det så fint ud i virkeligheden, det gør det faktisk ikke på billedet. Og nu er det igen håbløst at tage ordentlige billeder, suk!

2 kommentarer:

  1. Virkelig nogen flotte manier du har fået lavet :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. :) Jeg er nu ikke helt tilfreds med dem alle.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...