torsdag den 22. maj 2014

Neglesnold

Jeg har neglesnoldet lidt på det seneste, det sker faktisk ikke så tit mere. Nok fordi jeg ikke engang kan bilde mig selv ind at jeg mangler noget.

Jeg faldt for hele ni minilakker hos ModLaquer, som virkeligt havde nogle dejligt anderledes farver:
 Disse fire blev brugt i min påskemanicure.

Og disse er en herlig blanding af forårs- og efterårsfarver:
Jeg glæder mig allerede til at bruge de to yderst til højre, når det bliver efterår.

Når der kom så mange nye ind, måtte der også nogle ud, det blev dem her:
Som enten lignede noget jeg havde i forvejen, eller også havde jeg indset at jeg nok ikke fik dem brugt. Nummer fire og fem var jeg skuffet over. Jeg elsker duochrome lakker, men hvis de ikke er særligt imponerende i farveskiftet må de videre. De røg til Reden, hvor jeg håber de er blevet glade for dem.

Og så har jeg investeret i negleklistermærker fra Nail Vinyls:
Dem glæder jeg mig til at få prøvet. Jeg har købt et bredt udvalg af forskellige faconer.

Og jeg troede faktisk at jeg havde rigeligt med stempelplader, lige indtil jeg så Bundle Monster's Holiday Collection:
Jamen, det er plader med KUN alt det helligdagshalløj jeg elsker. Jeg fandt hele sættet billigt på Amazon.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...