fredag den 26. november 2010

Happy Birthday

I dag er det min fødselsdag, og jeg har meget passende fejret mig selv ved at investere i Lippmanns vildt flotte Happy Birthday neglelak:
Den har jeg flere gange spottet på NegleNymfernes blog, men den kan desværre ikke købes i Danmark, heldigvis er der flere flinke eBay sælgere som godt vil sende den til Danmark.

Her er den på:
Den er superflot ovenpå en hvid lak, for så kommer alle konfetti farverne virkelig til deres ret.

Og på søndag vil jeg tænde verdens flotteste (og dyreste!) adventskrans:

I får lige et nærbillede, for den er simpelthen så fantastisk smuk:
At den er lavet af tørre ting og holder de næste 20 år retfærdiggør investeringen.

Håber I alle får en go' weekend hyggelig adventssøndag. :)

3 kommentarer:

  1. Så kom du mig i forkøbet - men til lykke, alligevel ;-)

    SvarSlet
  2. Til lykke med fødselsdagen i går - jeg håber at du havde en rigtig dejlig dag!

    SvarSlet
  3. Tak! :) Jeg havde en dejlig og smuk snevejrsdag, med masser af gæster og gaver og dejlig mad (som søde ægtemand lavede).

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...