onsdag den 8. december 2010

Jule-DJ: Bjældeklang

Jeg er jo julebims! Det er vist ikke nogen overraskelse for jer der kender mig. Jeg ELSKER jul! Og sidste år legede jeg både jule-DJ og anbefalede film, for at få jer alle i julestemning. Det vil jeg gøre igen i år, og hvad er bedre end lidt bjældeklang til at komme i den helt rigtige julestemning!?

Her good ole blue-eye, Frankie-boy himself:
Jeg har et blødt punkt for hr. Sinatra og synes denne version er skøn.

Her en lidt mere rocket klassiker:
Jingle Bell Rock med Bobby Helms. Den kan man heller ikke undvære i december.

Her i en klassisk udgave:
The Puppini Sisters er faktisk en moderne gruppe, som minder meget om The Andrew Sisters.

Og her er den så i den go'e gamle udgave:
Med Bing Crosby and the Andrew Sisters. Og nu I spørg' - jep, jeg har LP'en der vises i starten.

Glædelig jul til jer alle. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...