torsdag den 30. december 2010

Tomt og mørkt

Ja, så er al julepynten pakket væk. Lige så meget som jeg glæder mig til at pynte op, lige så meget glæder jeg mig også til at tage det hele ned igen efter jul. Men hvor er der dog tomt og mørkt, bart og trist. Det kræver lige lidt tilvænning, så jeg har hængt et par snefnug i vinduerne, krystaller på nogle troldegrene og fundet mine snefnuglysestager frem - det hjælper alt sammen lidt. :)

I aften skal jeg prøve kjoler, og se hvad jeg kan skrue mig i efter at jeg har tabt mig 3½ kilo - ja, man kan slet ikke tørre smilet af mig! Jeg håber jeg kan passe den lange vintage sølv kjole jeg købte tidligere på året. Jeg forestiller mig at jeg skal se ud ala Jayne Mansfield nytårsaften:

... eller Mamie van Doren:

I stedet bli'r det nok mere ala Rudolf med den røde tud, da jeg er blevet noget så snotforkølet, hoster som en sildsulten sæl og pudser næse dagen lang! ÆV!

GODT NYTÅR til jer alle - og pas nu på fingre og øjne! :)

4 kommentarer:

  1. Skrev du ikke, at du havde tabt 3½ kg? Skal det forstås sådan, at de har flyttet sig fra mindre ønskede til mere ønskede steder, siden du har ambitioner om at ligne Jayne Mansfield?

    Held og lykke med foretagendet og godt nytår!

    SvarSlet
  2. Tillykke med tabet. Det er da godt gået i denne tid.

    Jeg fjerner først julepyten i weekenden her i huset.

    Også godt nytår til dig ☺

    SvarSlet
  3. -> Rasmine, nu synes jeg godt nok du går meget op i detaljer! ;)

    -> Pia, tak. Ja, det havde også passet mig bedre, men vi har overtaget søde ægtemands families tradition med at der ikke må være to juletræer i samme år.

    GIDT NYTÅR til jer begge. :)

    SvarSlet
  4. -> Rasmine, nu synes jeg godt nok du går meget op i detaljer! ;)

    -> Pia, tak. Ja, det havde også passet mig bedre, men vi har overtaget søde ægtemands families tradition med at der ikke må være to juletræer i samme år.

    GIDT NYTÅR til jer begge. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...