torsdag den 12. januar 2012

Vinterpynt

Jeg elsker at pynte op til jul, faktisk kalder jeg det at gå ”juleamok”, men et par dage efter jul er jeg lige så ivrig efter at pille det hele ned igen, som jeg var efter at hænge det op. Så skal der pakkes væk, ryddes op og ind med enkelheden igen. MEN! Jeg synes altid der er så frygteligt bart, mørkt og trist efter jul, så jeg har opfundet vinterpynten! Jeg har samlet lidt is- og snefnugsrelaterede småting. Jeg elsker snefnug og synes de er et af naturens smukkeste undere, så hvorfor ikke pynte op med dem. Jeg har snefnug i de fleste af stuevinduerne:

En snefnuglysestage på TV-hylden:

Isklumper på sofabordet:

Snemænd i vindueskarmen:

Troldegrene med krystaller, som fanger lyset:

Og en stor smuk lanterne i karnappen:

Det handler nemlig om lys. Når juletræet er pakket sammen, bli’r der så mørkt, og så er det rart at tilføje lidt ekstra lys og hygge i overgangen, for der er jo LANG tid til forår. I mellemtiden pynter jeg også mig selv med snefnug, her mine seneste Etsy fund:

4 kommentarer:

  1. Det synes jeg er en rigtig god idé!

    SvarSlet
  2. Tak Rasmine, den er hermed givet videre. Rigtig go' weekend. :)

    SvarSlet
  3. Sikke mange smukke ting du har - rigtig fin idé med snefnuggene :-) God weekend, Sanne!

    SvarSlet
  4. Tak Madame, det er med at slå til når man ser noget der passer i stilen, så har man pludselig en mindre samling. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...