torsdag den 15. marts 2012

Vinter- og US-negle

Lige inden jeg tog på ferie til USA for et par uger siden sneede det i Danmark, så derfor lavede jeg snefnugsnegle:
Den mørkeblå lak er købt i 1985 på et marked i Italien, hvor min veninde dengang boede, og den er still going strong. Jeg vil mene at Essies ”Aruba Blue” er meget lig den. Ellers har jeg investeret i både en sort og en hvid speciallak fra Konad, og de er virkelig gode.

Lige inden jeg tog til USA måtte jeg jo også lave nogle USA negle:
Jeg havde en plade med det amerikanske flag og lidt andet ”stars and stripes” relateret, så nu kunne jeg endelig få det brugt. Lakken er ”Fashion Addict” fra Color Club, en smuk rosa-lilla holo-lak, som jeg tænkte ville gøre sig godt i solen. Mine Konad negle gav mit i øvrigt rabat på Konad produkter i Sawgrass Mills centret, men mere om det senere. :)

1 kommentar:

  1. Hvor er det flot!
    Tak for dit råd, Sanne, hedder mode-malebogen TopModel?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...