torsdag den 19. maj 2011

Bonussnold

Jeg har fået bonus! Og det er jo altid dejlig penge, som jeg ikke rigtig regner med. Det er også MINE penge, dvs. jeg må snolde for dem – og det GØR jeg! De plejer at gå til noget ekstravagant jeg har ønsket mig længe. Hvad jeg har købt? Ja, hvad tror I? Sko, tasker, røde læbestifter, parfume, neglelak, gadgets??? Nix! Jeg har bestilt … tadaaa … Dita von Teeses autograf!

Jep, du læste rigtigt. Jeg elsker gammeldags pinup piger og er stor beundrer af frk. Teese. Hvem hun er? Hun er verdensberømt burlesque danserinde og stilikon, hun lever og klæder som i 40’erne og 50’erne og så ser hun fantastisk ud.
Jeg har købt dette billede af hende, og jeg har givet den gas – jeg har bestilt autografen signeret til mig selv og med kys! Skal det være, kan man ligeså godt gøre det ordentligt. :)
Det skal indrammes og pynte i mit soveværelse.

Jeg har for nogle år siden investeret i hendes rigtig go’e bog:
Som jeg varmt kan anbefale. Den er ”to-sidet”, dvs. når du vender den rundt har den en ”sortere” fetish side.

Hun er som sagt verdensberømt burlesque danserinde og har de mest utrolige rekvisitter til sine shows, som hun selv designer, bl.a.:
Hendes verdensberømte Martiniglas.

En kæmpemæssig pudderdåse.

En rhinstensbesat karusselhest.

Et ditto kæmpe fuglebur.

Og et guldglimmer badekar.

Selv når hun er casual, ser hun vidunderlig ud:

Og så har hun en gammel bil, hvilket giver ekstra point herfra :)

5 kommentarer:

  1. Du er nu altså lidt skør - på din helt egen måde :-)

    SvarSlet
  2. -> Rasmine, det troede jeg da at du havde opdaget for lang tid siden. ;)

    SvarSlet
  3. Jo, men dette her havde jeg ingen anelse om. Du er lige steget lidt i skørhedsgraderne :-)

    SvarSlet
  4. For resten, det badekar ligner da dit til forveksling, bortset fra glimmeret. Hvornår skal du i gang med glimmermalingen?

    SvarSlet
  5. -> Rasmine, jeg har overvejet det, men tror ikke at SÆ vil være helt enig med mig. ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...