torsdag den 5. maj 2011

Sådan skal livet leves ...

Vi åbnede Malerklemmen på mc i søndags sammen med svoger. Vejret var supersmukt, men hundekoldt – jeg fortrød at jeg ikke havde taget mine vinter-mc-bukser på. Vi kom heldigvis tidligt, så vi både fik en siddeplads og frokost uden at vente alt for længe. Jeg havde taget mit lille kamera med og fik skudt en del billeder af de tohjulede:
Nogen havde taget deres enæggede tvilling med:
Nogen havde taget ”tøsen” med:
Andre havde taget ”den sorte møgkælling” med:
Andre igen havde gennemført army-looket:
Og nogen havde taget et par særdeles rå ridder-agtige handsker på:
Jeg kan ikke stå for lak-kunst:
Flammehavet her havde nogle minimale, men sjove sidespejle:
Og der var også en del rygmærker, bl.a. No Name, Riverside og Wild Hogs, som det ses her:
Som kontrast til rygmærkerne vil jeg lige vise jer indehavernes samling af gamle kaffekander:
På turen derned tænkte jeg at det er sådan livet skal leves på en fridag: køre en tur ud i det smukke danske solbeskinnede landskab, hvor søde ægtemand ind imellem rækker hånden bagud og gi’r mit lår et par kærlige klap (man kan ikke snakke sammen på mc, man peger og klapper), spise en go’ frokost, se på flotte cykler, få en snak med de andre mc-entusiaster, køre hjem igen og nyde en hjemmelavet latte i Café Stenhjørnet.

Jeg håber I også havde en go' søndag. :)

2 kommentarer:

  1. Det lyder jo herligt!

    SvarSlet
  2. -> Rasmine, det var det også. Jeg glæder mig til igen at få weekender hvor jeg ikke skal noget, lige nu knokles der jo med stuerenovering, og da de lover godt vejr skal jeg selvfølgelig i haven. Rigtig go' weekend til dig. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...