mandag den 30. maj 2011

Marilyn Mandag

7 kommentarer:

  1. Jamen her ser hun jo næsten normal ud!

    SvarSlet
  2. Hun er et evigt mysterie som jeg aldrig bliver mæt af at se på.

    SvarSlet
  3. Rasmine, ja, jeg gør mig umage for også at finde billeder hvor hun ser helt normal ud. Men smuk er hun altid, selv når hun græder.

    Anette Kristine, sådan har jeg det også, og jeg er glad for at min lille mandagshyldest er blevet så godt modtaget.

    SvarSlet
  4. Jeg bliver heller aldrig træt af at se på hendee. Hun er så smuk, sårbar og facinerende.

    Det eneste, der ærger mig eer at jeg ikke fik din gode ide :-) Tak for dejlige fotos.

    SvarSlet
  5. Deborah, Tak, jeg har det lige sådan. Der er vel ikke nogen som afholder dig fra at lave din egen hyldest til hende. :)

    SvarSlet
  6. -> Anonym, jamen, det er da Marilyn Monroe. Jeg prøver at finde billeder af hende, som man ikke har set så tit. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...