torsdag den 12. maj 2011

Fire fantastiske gadgets

Som man ikke kan leve uden! Jeg er ihvertfald gået i gang med at spare op.

Hvis jeg havde en iPad var der ingen tvivl om at jeg havde investeret i sådan een: Det er da en vidunderlig blanding af nyeste teknologi og nostalgi.

Og så ønsker jeg mig RIGTIG meget den nye Commodore 64: Så kunne jeg sidde og spille de gamle spil og være ultra nørdet. Det design går simpelthen aldrig af mode.

I den mere tøsede afdeling ønsker jeg mig rigtig meget disse til min vinterbil: Jeg er ikke sikker på at søde ægtemand er enig med mig, men de ville peppe min helt almindelige Polo gevaldigt op.

Denne her antirynke-bh kan ingen kvinder over 40 leve uden: Personligt HADER jeg kavalergangsrynker, uf-for-den-da!

3 kommentarer:

  1. Nøj hvor er skrivemaskinen fed!

    Sådan en må jeg også have mig, men først må jeg nok hellere anskaffe mig en Ipad ;)

    SvarSlet
  2. Ja, den er nærmest grund nok til at anskaffe sig en Ipad. Jeg må vist hellere kigge nærmere på Gadget bloggen. Rigtig go' weekend. :)

    SvarSlet
  3. Yep, det er næsten grund nok!

    Det ville glæde mig, hvis du ville kigge lidt på den :)

    Rigtig god weekend til dig også!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...