torsdag den 26. maj 2011

Farverigt fejlkøb

Jeg har løjet for jer! Da I gættede om jeg havde købt neglelak for min bonus, der svarede jeg nej. Det har jeg … selvfølgelig! Jeg forelskede mig hovedkulds i Color Clubs sommerkollektion:
Jeg følger NegleNymfernes blog, og har derigennem lært at blive lidt mere (endnu mere) modig. Man må godt bruge farver som ikke matcher tøjet, og som ikke matcher læbestiften. Man må godt bruge blå, grønne, brune, grå og lilla farver – bare fordi man har lyst. Jeg har ellers de sidste mange år brugt fine, diskrete lyserøde toner, men det er slut nu. Du kan se dem på her.

Nå, men da jeg prøvede dem på mine egne negle, syntes jeg ikke at de var lige så fantastiske i virkeligheden. Måske synes jeg alligevel at jeg er blevet en lille smule, en lille bitte smule, for gammel til neonfarver igen. Jeg har jo været der – i de kulørte firsere. Så de røg på TrendSales, hvor der nærmest var slåskamp om dem.

Nå, apropos pasteller, så kom jeg også til at købe (ahem) to Essie lakker:
De er til gengæld superflotte, og matcher hinanden så godt (tilfældigt) at jeg allerede har planlagt indtil flere looks, hvor de skal bruges sammen. Jeg fandt dem nedsat til 39 kr. stykket på NiceHair. De har i øvrigt Essie lakker til normalpris 79 kr.

4 kommentarer:

  1. Jeg har altid holdt meget af neglelak. Min sorte med grønt glimmer vakte en del opsigt en nytårsften for mange år siden. At ordne negle var fredagsmeditation dengang, men efterhånden gider jeg ikke rigtig mere. Derimod gider jeg godt have pæne negle, så nu er jeg begyndt at forkæle mig selv med manicure hos Classique på Vesterbrogade. Det har nemlig vist sig, at når man tørrer grundigt for hvert lag i en maskine, holder lakken i ca. 2 uger, hvis man ikke er en ivrig husmor, så det er overkommeligt. Jeg overvejer alvorligt pedicure samme sted; det foregår i de lækre, sorte stole http://www.classiquenail.dk/?gclid=CNrCipmCmakCFQKDDgodizrXvA

    SvarSlet
  2. ->Rasmine, jeg har kun prøvet en manicure to gange, og blev skuffet begge gange. Dét kunne jeg gøre bedre selv, suk. Men jeg ELSKER også neglelak, og ved snart ikke hvor jeg skal gøre af dem mere. Jo flere farver jo bedre. :) Og nu bli'r jeg jo ligefrem booket til at lave fine negle.

    SvarSlet
  3. Hej Sanne!

    Jeg kan se du også er lidt af en neglelak-addict :-) kan anbefale dig neglelak fra Eyeslipsface. Det er super billigt og kvaliteten er altså hel i top! Har selv prøvet dem af på min blog.

    Mvh. Theresa
    http://neglefeer.blogspot.com

    SvarSlet
  4. -> Theresa, ja, jeg er neglenørd, som min søn siger. ;) Jeg kender godt ELF, men har faktisk ikke prøvet deres lakker endnu. Tak for tippet, og velkommen til min blog.:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...