Viser opslag med etiketten negle. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten negle. Vis alle opslag

torsdag den 5. marts 2015

Vinternegle

Her er hvad jeg har haft på neglene siden jul. En del vintertemaer, men ikke kun snefnug i år.

Jeg var simpelthen nødt til at afprøve min custom plade fra FigTreeJewellery:
Sannes nails 2015
Stemplerne af søn som henholdvis 18 og 3-årig er rigtig gode. Han grinede højt, da han så dem. Lakken er OPI's Skislope Sweetie.

Jeg har købt nye plader med snefnug, som jeg jo bare elsker. Her er der stemplet med en billig blå stempellak ovenpå en lyseblå lak uden navn fra Essence:
Sannes nails 2015
Det er så flot med forskellige snefnug.

Her er min custom plade igen i brug, jeg har lavet helte-tema med Modesty Blaise, som er min barndoms heltinde, og Indiana Jones, som er min helt:
Sannes nails 2015
Jeg har naturligvis lavet hænderne omvendt, så højre hånd er mest blå med Indy. Den lyserøde hololak er Britta fra MakeupStore og den lyseblå er Siw, samme mærke.

Her har jeg prøvet puslespillet fra MoYou, som jeg har ønsket mig længe:
Sannes nails 2015
Lakken er Gosh Holographic Hero, som er den skønneste sølv hololak, og så har jeg møjsommeligt malet nogle af brikkerne røde, grønne og blå med en af søns mini-Warhammer pensler. Lidt af et job og ikke helt nemt med venstre hånd, men jeg synes det blev OK.

Det var lang tid siden jeg havde brugt tape, så det måtte lige afprøves for afvekslingens skyld. Og så fik jeg endelig brugt nogle af mine Nail Vinyls (lynet på ringfingeren):
Sannes nails 2015
Den mørkegrønne lak er BeYu 449 og den lilla glimmerlak er OPI DS Temptation. Søn kaldte dem for Hulk-negle. Jeg havde ikke tænkt over at det er hans farver.

Jeg er ikke til Valentinsdag, synes det er noget kommercielt fis, men derfor kan man jo godt lave romantiske negle:
Sannes nails 2015
Jeg har stemplet hjerterne med MoYou og kysset er fra Konad. Den lyserød lak er Misa Fleeting Hibiscus og den røde er en gammel OPI mini uden navn.

Snemændene her fandt jeg for et par år siden på Pinterest, og i denne vinter huskede jeg så endelig at prøve dem af:
Sannes nails 2015
De er lavet med et dotting tool, meget nemt, gulerodsnæsen er bare trukket ud, og det gør ikke noget at det ikke er helt snorlige, for det er en gulerod jo ikke. Den hvide lak er Bleech Babe (min yndlings hvide) fra Sally Hansen.

Da jeg er rigtig glad for grå lakker, syntes jeg OPI's Fifty Shades mini kollektion var et godt køb:
Sannes nails 2015

Og kunne ikke dy mig for at prøve dem alle seks på een gang:
Sannes nails 2015
Vi starter med tommelfingeren hvor jeg har Dark side of the Mood, derefter er det Embrace the Grey, Cement the Deal, Romantically Involved og My Silk Tie. Alle to lag, men kunne godt have brugt tre. Glimmerlakken, Shine for Me, har jeg brugt til at lave franske spidser med.

torsdag den 1. januar 2015

Julenegle

Ups, der fik jeg lige holdt juleferie, men det tvivler jeg nu på at nogen opdagede. Jeg har faktisk tænkt en del over min blog på det seneste, det er jo ikke fordi jeg hverken høster særligt mange nye læsere eller kommentarer. Jeg ved ikke om det er fordi jeg skriver om for meget forskelligt, for kedeligt, for forudsigeligt eller og om I ikke gider se mine negle eller mine scanninger af gamle ALT for Damerne. Jeg er ret glad for Instagram, for det er både nemt og hurtigt at opdatere og følge, og der har jeg hurtigt fået en masse følgere. Men indtil videre har jeg besluttet at beholde min blog, så her kommer mine julenegle i december:

Det vil sige vi starter med mine Marilyn Monroe negle, stemplet med mine nye MoYou plader:
Sannes nails
Den nude lak er fra Oriflame, jeg har tilføjet lidt mini-guldglimmer, for nude er bare ikke rigtig mig.

Mine fødselsdagsnegle, stemplet med Bundle Monster Holiday Collection oven på Ciaté Spending Spree, min yndlings duochrome lak:
Sannes nails

Mine første julenegle:
Sannes nails
En gradient med rødt og grønt glimmerlak ovenpå Sally Hansens Bleech Babe.

Her har jeg stemplet kristtjørn ovenpå på en billig guldlak fra supermarkedet, og tilføjet små røde rhinstene som bær:
Sannes nails
Dem var jeg ret glad for, og de scorede også over 20 likes på Instagram, hvilket ikke er sket for mig før.
Sannes nails
Alle tre lakker er fra ColorClub, mit yndlingslakmærke.

Og det sidste hold julenegle, Rudolf stemplet med Bundle Monster Holiday Collection ovenpå en guldlak fra supermarkedet og røde rhinsten som hans næse:
Sannes nails
Den røde lak er ColorClubs Ruby Slippers, mind yndlings røde lak.

Jeg håber I havde en go' jul. Det havde jeg. Julemanden kom, og selvom søsters tvillinger er ni år efterhånden, kigger de stadig en smule betuttede op på ham:
Sannes blog

Og han havde noget med til MIG!:
Estee Lauder

Jeg blev SÅ overrasket og GLAD! Jeg fik denne fuldstændigt vildt luksuriøse beauty box fra Estee Lauder fyldt med de lækreste makeup sager. Jeg må ha' været meget sød i år.

Rigtig godt nytår til alle der stadig gider læse med. :)

torsdag den 18. december 2014

Julegaven til mig selv

Man skal give sig selv julegaver, for så får man nemlig hvad man ønsker sig! ;) Og når jeg giver mig selv julegave, så plejer det at være noget specielt og det må man sige at det var i år - nemlig en neglestempelplade med mine helt egne motiver på fra FigTreeJewellery:

Her er billedet hun sendte mig som jeg skulle godkende. Linialerne i siderne er smarte, for det gør at man kan skalere sin skærm til faktisk størrelse og se om motiverne passer til sine egne negle.

Jeg tænkte længe over hvad der skulle på den, selvfølgelig min søn og min bil, men da der var plads til seks motiver måtte jeg finde på noget mere. Det blev min helt, Indiana Jones, og min barndomsheltinde, Modesty Blaise. Her er den færdige plade og hendes test:

Skal hun lave billeder klar til stempelpladen koster det ca. 50 kr. ekstra pr. billede, og det er bestemt det værd. Her er billedet af søn 3 år gammel, jeg sendte hende:

Og her er søn 18 år gammel:

Så min plade løb op i 250 kr., og det er bestemt ikke umuligt at jeg vender tilbage og bestiller en til, når jeg er kommet i tanke om hvilke motiver jeg mangler.

torsdag den 20. november 2014

Halloween negle og MoYou

Jeg tænkte at jeg hellere må vise mine Halloween negle for i år, inden vi glider direkte over i jul:
Sanne's Halloween nails 2014
Den orange er Gosh Funky Orange (gammel yndling), den grå er OPI Skull and Glossbones og den duochrome på ringfingeren er fra Sally Hansen. Stemplet med Konad, fauxnad og BundleMonster.

Kirkegårdstema:
Sanne's Halloween nails 2014
Igen lavet med OPI Skull and Glossbones og en fauxnad plade.

En billig orange lak fra La Femme, som jeg aldrig har prøvet og OPI's selvlysende:
Sanne's Halloween nails 2014
Stemplet med MoYou plader.

Og apropos MoYou, så har jeg investeret i to plader mere fra dem:
MoYou
Plade nummer 14 indeholder nemlig puslespillet, som jeg har ledt efter i årevis.

Og så fik jeg øje på denne tegneserieagtigeplade:
MoYou
Hvad tror I fangede mit øje? Præcis, Marilyn Monroe i øverste højre hjørne. Jamen, det er Marilyn, den er jeg da NØDT til at eje. Tænk at ha' negle med Marilyn! Resten af pladen er nu også ret fed, især Lichtenstein ansigtet øverst til venstre.

torsdag den 16. oktober 2014

Sensommer- og efterårsnegle

Så har jeg samlet de sidste sensommer og de første efterårsnegle i dette indlæg.

Jordbærneglene var jeg rigtig glad for:
Sannes Autumn Nails 2014
Superneme at lave, det grønne blev trukket lidt med et dotting tool og de sorte aflange prikker lavet med en af søns Warhammer pensler. Den røde er en gammel OPI mini uden navn.

Og her mit livs første ombra:
Sannes Autumn Nails 2014
Som er lavet af alle de pink og lyserøde lakker jeg alligevel aldrig bruger. Den blev jeg også så glad for at jeg helt sikkert vil lave den igen. Supernemt, når man ikke skal sidde og blande farverne.

Fisketema oven på Essie Bikini So Teeny:
Sannes Autumn Nails 2014

Og Kys Kermit manicuren fra vores neglehygge aften, som jeg blev så glad for at jeg måtte lave den på mine egne negle:
Sannes Autumn Nails 2014
Lakken er Inglot 319.

Her måtte jeg straks afprøve et OPI sæt jeg faldt for i Magasin:
Sannes Autumn Nails 2014
Jeg havde nogle gavekort til overs, og fyrede dem af på neglelak. Dette sæt består af OPI Kermit Me to Speak (fantastisk duochrom blommefarve) og glimmerlakken hedder Gaining Mole-Mentum.

Og så fyrede jeg resten af gavekortene af på Ciatés fine efterårshus med fem små skønne lakker i:
Sannes Autumn Nails 2014
I kan se alle farverne på Evas flotte billeder her. Den grønne er Tickle my fancy, den røde er Can Can og den blå er Knee Highs.

Og så er det rigtig efterår:
Sannes Autumn Nails 2014
Her er der stemplet blade, agern og græskar. Ovenpå en billig kobberlak fra Rema.

Ugen efter blev det lutter visne blade, da jeg blev så glad for det motiv:
Sannes Autumn Nails 2014
Her oven på Models Own Beetle Juice Golden Green, og en ny bronzefarve også fra Models Own Bronze Rage.

Den blå duochrome er også en gammel kending fra Models Own Beetle Juice kollektionen, nemlig Aqua Violet:
Sannes Autumn Nails 2014
Oven på den har jeg brugt Models Own Northern Lights som dryp-manicure.

Her har jeg prøvet at tage billedet i en anden vinkel, for at forsøge at fange duo-virkningen:
Sannes Autumn Nails 2014

torsdag den 11. september 2014

Neglehygge 5.0

Midt i august var det tid til neglehygge med mine kvindelige kolleger igen, for det er heldigvis blevet en hyggelig tradition. Og med min Partner in Crime er det ingen sag at sørge for fine negle til hele banden på en aften. Vi havde denne gang udtænkt en anderledes måde at gøre det på, nemlig med forudbestemte temaer, som vi havde givet navne, som det ikke lige var til at gætte hvad dækkede: Kys Kermit, Niagara, FlowerPower, Mariehøns og Sommer.

Vi plejer nemlig altid at lægge alt muligt frem til inspiration, men de er jo hundrede år om at bestemme sig, og ikke altid lige meget for at prøve noget nyt, så nu syntes vi de skulle prøve noget nyt. Jeg havde klistret temaer under drinksbakkerne, så vi vidste heller ikke hvem der fik hvilket tema. Her er de farver vi skulle bruge til de forskellige manicurer linet op på en bakke:
Nail night

Her er jeg i gang med at kreere mariehøns (se venligst bort fra dobbelthagen):
Nail night

Der blev snakket, hygget og grinet - og fulgt intenst med i processen:
Nail night

Der blev også vendt et par alvorligere emner:
Nail night

Hanne var forud med sine temaer, så hun tilbød at hjælpe mig. Så hun satte TRES sorte rhinsten i min mariehønsemanicure:
Nail night
Da jeg fandt på rhinstenene havde jeg ikke lige tænkt over at det var SÅ mange.

Her er Hanne i gang med at lave Niagara, som selvfølgelig er vandfaldsteknikken (som hun er mester i), men i sommerlige farver:
Nail night

En glad mariehønsemanicureindehaver (jep, det er et ord):
Nail night

Hannes Niagara tema:
Nail night

 Hannes FlowerPower tema:
Nail night

Mit sommer-tema (lutter holo, teksturglimmer og rhinstene):
Nail night

Mit Kys Kermit tema - grøn lak med mørkegrønne prikker:
Nail night
Den blev jeg så glad for at jeg lavede den på mig selv ugen efter.

Og mariehønsetemaet med de 60 rhinstene:
Nail night

Dagen før havde Hanne og jeg mødtes for at finpudse temaerne, finde lakker og redskaber frem og så fik jeg for en gang skyld lavet negle:
Nail night
Hanne lavede avis negle på mig, og jeg ELSKEDE dem hele ugen. Endnu en gang tusind tak for dem. :)

Og tak for en superhyggelig aften til alle mine skønne kolleger. Det gør vi helt sikker igen.

PS: Se også Hannes indlæg om vores negleaften.

torsdag den 10. juli 2014

Sommernegle

Så har jeg samlet en omgang sommernegle sammen, det vi sige vi starter lige med mine påskenegle, som jeg absolut ikke var tilfreds med:
Sannes sommernegle
Den lysegule er Sally Hansens Go Bananas, som jeg har stemplet med mine nye Bundle Monster Holiday Collection plader. Jeg synes bare slet ikke at man kan se at det er påskeæg, og min tape-kylling, blev heller ikke supergo' - æv. Nå, men så er det jo godt at det er nemt at rense af igen. ;)

Jeg er i gang med at prøve "klichéer" af, altså ting som mange andre elsker, men som jeg aldrig selv bruger, f.eks. blomster, rødt, pink og lyserød. Her har jeg stemplet roser ovenpå Misas Fleeting Hibiscus:
Sannes sommernegle
Det var nu slet ikke så dårligt.

Tilbage til min yndlingsfarve, grøn - her R de L's Precious Metal:
Sannes sommernegle
Lakken er en gave fra en sød kollega, som jeg har lavet prikblomster oven på, super nemt.

Jeg har købt noget nyt tape og måtte prøve noget af det, det blev en holografisk tekstur manicure:
Sannes sommernegle
Den holografiske er min yndlings fra MakeupStore Siw og teksturen er IsaDoras Ocean Crush. Jeg har tilføjet en matchende rhinsten på hver negl.

Om sommeren er det frem med hololakkerne, for de er bare supersmukke i solskin:
Sannes sommernegle

En go' gammel orange lak fra Gosh Funky Orange:
Sannes sommernegle
Jeg er egentlig ikke så vild med orange, men den er bare så fin i solskin. Jeg har lavet et simpelt prikmønster i rød ovenpå.

Her har jeg været i sommerhuset og ordnet mine negle der, og lakeret dem med den eneste lak jeg har dernede, en virkelig kedelig svagt lyserød perlemorslak. Den spicede jeg op med turkise tern, da jeg kom hjem:
Sannes sommernegle
Den turkise er Sally Hansens Blue Me Away.

Endnu en kliché, pink negle, hvilket jeg stort set aldrig går med mere:
Sannes sommernegle
Dem blev jeg nu rigtig glad for. Lakken er L'Oreals Shocking Pink, hvilket jeg bestemt ikke synes den er, som jeg tilføjet enkle, men fine prikblomster på. Dem kan jeg godt finde på at lave igen.

Og til sidst endnu en kliché - sommerfuglenegle:
Sannes sommernegle
Jeg elsker den mintgrønne farve, som er fra Oriflame og hedder Mint Pear, men sommerfuglene er jeg ikke så imponeret af. Den på ringfingeren er god, men de andre er nærmest bare lidt ærgerlige.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...