tirsdag den 20. januar 2009

Krøller eller ej!

Jeg har gjort et kup!
Jeg havde vundet gavekort til Magasin og ville forære mig selv noget unødvendigt, men da jeg vandrede rundt derude blev jeg nærig. Alt var simpelthen for dyrt og der var ingenting som fristede. Søde ægtemand (SÆ) købte sig et par hverdagssko for mit gavekort, så jeg kunne få kontanter og ikke var afhængig af at skulle købe noget i Magasin.

Jeg fandt dog disse varme-curlere, som SÆ ihærdigt talte mig fra! De var ellers sat ned fra 600 kr. til 400 kr., og jeg har læst meget godt om dem flere steder på nettet. Nå, han har jo ret. Jeg køber curlere hele tiden, jeg har verdens glatteste hår og har altid drømt om krøller. Inderst inde ved jeg godt at det ikke er curlerne som vil udføre mirakler, men snarere at jeg mangler evner ud i hårsætningens kunst.

Jeg kommer hjem og skal alligevel på dba.dk og opdatere en af mine egne annoncer, da det slår mig at søge på ovennævnte curlere - og bingo! 200 kr. og endda i lyserøde! Det bli'r ikke bedre! :)

Her havde jeg helst set at alt var lige så glat som førhen: Min fine vinterbil - efter jeg havde lånt den til min chef!
Totalskadet! :(
Der skete ikke chefen noget, men der skete noget med vores forhold!

10 kommentarer:

  1. Det var jo skrækkeligt med din bil, Sanne. Og så er det jo sjovt, at du ønsker dig krøller - jeg har hele livet ønsket mig glat hår. Men dine lyserøde curlere var da et kup til prisen!

    SvarSlet
  2. Kors, hvor ser de amerikanske ud, de curlere! (jeg ved godt de er franske).

    Det med chefen: er det ikke en meget god følelse af magt over den der burde have den?

    SvarSlet
  3. Jeg tror ikke på, at du har verdens glatteste hår ;-)

    Min mor og jeg gik engang til den samme frisør i en periode. En dag kom min mor hjem og fortalte, at han havde sagt, at det var som at bøje ståltråd at bukke mit hår. Det kan godt være, at han havde ret, men ståltråd retter sig ikke ud igen af sig selv; det gør mit hår!

    Jeg beklager, men jeg tror altså ikke på de curlere ...

    SvarSlet
  4. -> Madame
    Ja, det er smadderærgerligt. Både fordi den var i så go' stand og kørte perfekt, men især også fordi SÆ og søn havde sat den i stand sammen. Søn har stylet og designet den og de fleste syntes den var sød og sjov. Nu har SÆ skaffet mig en fin, rød Polo GT - kedelig, men i superstand og kører også perfekt. Måske vanker der en heloblakering til sommer. Kunne godt tænke mig en fræk, mørk glimmer-lilla. :)

    SvarSlet
  5. -> Uffe
    Sjovt, det var også min første tanke - at de ser meget amerikanske ud. Indtil jeg fik læst lidt mere om dem og fandt ud af at de faktisk er franske. Tænk, at du som mand vidste det. ;) Nu er det jo heldigvis ikke udseendet det kommer an på, heller ikke når man er curlere!

    Nej desværre, sådan tror jeg ikke magt-balancen fungerer. Jeg har ellers indflydelsesrige venner i branchen, som har sagt at jeg bare skal sige til, så skal de nok sørge for at hun ryger ud af branchen og aldrig kommer ind igen. Men nej tak, hævnen er sgu aldrig sød. Jeg fik bare set hendes sande jeg, og det bryder jeg mig ikke spor om.

    SvarSlet
  6. -> Rasmine
    Tror du ikke? Glat er det ihvertfald.

    Jeg tror heller ikke selv helt på dem, men så er fidusen jo netop at jeg kun har givet 200 kr. og ikke 600 for dem, og helt sikkert kan sælge dem igen på dba.dk for mere end jeg selv gav. Det har jeg gjort før. :)

    SvarSlet
  7. Det handelstalent må kunne udnyttes i en anden sammenhæng - du ved selv hvilken :-)

    SvarSlet
  8. Apropos curlerne: er det her ikke lige dig: http://tinyurl.com/a4bd4e

    SvarSlet
  9. hej sanne. godt at se nogen stadig kan li'gamle biler. jeg er nu mest til de nye. jeg har selv en bugatti veyron den kan køre 410 km/t

    SvarSlet
  10. ->Anonyme, Velkommen til min blog og tak for din kommentar. 410 km/t, det var ellers ikke så lidt. Det lyder som en meget flot og meget dyr bil, Bugatti er da klasse - tillykke med at være ejer af den. :) Jeg ville godt indlemme mange flere fine gamle biler i samlingen, men der er søde ægtemand ikke helt enig.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...