onsdag den 6. maj 2009

Mandagstema: Mønstre

Jeg er vild med at fotografere mønstre! Når vi er på ferie synes søn at det er fjollet som jeg altid skal fotografere mure, gulve, fortove, lofter, tage ...

Denne Italienske væg har det hele, masser af forskellige materialer og asymetriske mønstre:

Denne Italienske mur er bare vidunderligt slidt:

Dette Italienske fortov kunne jeg ikke stå for:

Dette mønster af sten var lagt i vandet ved Hellbrün Wasserspiele i Østrig:

Jeg vil slutte mit mønstertema med denne væg:
Billedet er taget i VW fabrikkens museum i Wolfburg og væggen er lavet af lutter Seat sidespejle.

Du kan finde meget mere af samme skuffe under Download sektionen på min hjemmeside: www.samati.dk.

5 kommentarer:

  1. Jeg synes, murene er helt fantastiske! - Men selvfølgelig skulle du da slutte af med noget rødt, som har med biler at gøre ;-D

    SvarSlet
  2. De italienske naturmurer er fantastisk. Fin tolkning av mandagstema!

    SvarSlet
  3. Wauw, hvor er det sjovt fundet på - det er meget smukke eksempler, du har fotograferet, Sanne!

    SvarSlet
  4. Øverste er klart min favorit, men alle dine fotos er rigtig gode ;-)

    SvarSlet
  5. -> Rasmine: Ja, den sidespejlsvæg var da for sjov. Den var kæmpestor i virkeligheden og var derfor ret imponerende.

    -> Tak Randi's Tanker. Jeg er vild med det slidte gamle look.

    -> Tak Madame. Jeg har mange flere, men dette var mine yndlings.

    -> Øverste er også min favorit, Anjoe. Men den røde sidespejlsvæg er også fantastisk.

    Rigtig go' store hvededagsferie alle sammen og tak for kommentarerne.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...