søndag den 28. februar 2010

Jeg er forarget!

I går dampede jeg ud til Lyngby Hovedgade, skulle kigge i en butik med ophørsudsalg, hvor jeg fik investeret i en hel del smykker som jeg ved gud ikke engang kan bilde mig selv ind at jeg mangler. Eneste undskyld var det var VILDT billigt - sat ned fra 800 kr. til 100 kr. Når jeg er færdig med at krumme tæer over mig selv får I måske billeder.

Nå, på vej hjem tænkte jeg at jeg da lige kunne dampe i Irma og købe lidt pålæg og frugt med hjem, og så er jeg står med en pakke med fire små økologiske æbler til FIREOGTYVE (24!!!) kroner!!! Hvem dælen giver så meget for fire små snoldede æbler?!

4 kommentarer:

  1. Ikke jeg! Medmindre det da skulle dreje sig om en meget speciel gourmetsort, som er ekstra vanskelig at dyrke - og som jeg af en eller anden grund var specielt intereseret i. Man kan købe økologiske æbler til særdeles rimelige priser i Netto, men det ved du selvfølgelig godt.

    SvarSlet
  2. -> Rasmine, Du er godt nok hurtig! :) Ja, det utrolige med Irma var netop at alle deres varer var de samme som man købe umådeligt meget billigere i både Netto og Rema. Deres priser var helt vilde. Jeg forstår godt hvis de går nedenom og hjem.

    SvarSlet
  3. Jeg vidste ikke, at Irma-butikkerne gik nedenom og hjem, men egentlig synes jeg, at det er lidt trist. Der er ret langt til den nærmeste Irma herfra, så jeg kommer der ikke så tit, men når jeg gør, synes jeg, det er spændende, fordi de har anderledes ting og luksusting. Egentlig havde jeg en forestilling om, at de var ved at skabe sig en niche som luksussupermarkeder, men måske breder de sig stadig for meget - mener, at man skal kunne købe ind der til hverdag. Det er der muigvis også nogle, der gør, men det kan ikke være ret mange.

    SvarSlet
  4. -> Rasmine, Jeg tror heller ikke de går nedenom og hjem, det er bare noget jeg gætter på at det kan ende med med de urimelige priser de har. Ja, luksussupermarked, det må du nok sige. Jeg holder mig til Rema og Netto. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...