tirsdag den 31. august 2010

Endelig!

Jeg har købt mig et blad! Det er faktisk ikke noget jeg gør særligt tit, klarer mig fint med gratisblade fra f.eks. Matas, men se lige forsiden:
50'er mode - jeg var da NØDT til at købe det.

For hvor har jeg dog ufatteligt længe været dødhamrendehørmende træt at luksus-boheme, -hippie, -flipper, berber- og haremsbukser, klodsede plateausko, jaskede tunikaer og smokey eyes. Ja, undskyld hvis det er din stil - det er bare ikke min. Smag og behag er jo heldigvis forskellig. Jeg har drømt om velsiddende og klædeligt tøj, hvor jeg ligner en kvinde, fikse sko, smukke kjoler, rundskårne nederdele og små skønne bluser - og rød læbestift.

Og ... NU ER DET HER ENDELIG! Jubiii! :)

3 kommentarer:

  1. Hvis du ikke allerede har set Mad Men, skulle du ta' og gøre det. Den foregår godt nok i 60'erne, men jeg tror alligevel, at du ville blive betaget af tøjet, interiøret, ja det hele:)

    SvarSlet
  2. Lad os håbe, at det slår an, men jeg vil se det - i praksis - før jeg tror det. Det er jo nemlig en stil, der virkelig stiller krav, og nu har folk - dikteret af moden - dovnet i sådan cirka et halvt århundrede. På den anden side kan man jo også blive træt af det, men det plejer ikke at vare helt så længe, så jeg tror, det bliver svært.

    SvarSlet
  3. -> Sifka, jeg har aldrig set Mad men, men har skrevet sæson 1 og 2 på min ønskeseddel, om ikke andet kan jeg nyde den for modens skyld.

    -> Rasmine, du har ret, men lad os krydse fingre for at det holder i denne omgang. Måske folk gik hen og fik smag for at se godt ud. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...