mandag den 4. juli 2011

Marilyn Mandag

4 kommentarer:

  1. En meget alvorlig sag - ser det ud til!

    SvarSlet
  2. Årh hvor jeg elsker Marilyn!
    I grunden ved jeg ikke hvorfor, tror det er for hendes udseende og udstråling.
    Googlede hende i tidernes morgen og fandt at hun havde været sammen med en af presidenterne, er ikke sikker på om jeg synes affærer er seje, men hun er stadig et ikon, et flot et! :)
    Hvad er din tilgang, hvorfor kan du lide hende? (går ud fra at du er "fan" siden du poster billeder af hende;))

    SvarSlet
  3. -> Rasmine, det er vel også sin sag at blive snøret så kraftigt ind. ;)

    -> Stine, åh, jeg har været vild med Marilyn siden jeg var lille, så det er ca. 40 år efterhånden. :) Jeg synes hun er verdens smukkeste kvinde, jeg elsker hendes former, hendes sødme, hendes sårbarhed. Hun var en utrolig blanding af sexet og barnlig på een gang. Og så var hun faktisk klog. Men nej, hendes affære med hverken John F eller Robert Kennedy er blevet bekræftet, så mon ikke det bare var rygter. Vi kan jo vælge at tro hvad vi vil.

    Og velkommen til min blog. :)

    Jeg er lige kort hjemme fra første uges ferie, før jeg damper videre til mit lille sommerhus. Mere om det senere.

    SvarSlet
  4. Okay, kan godt følge dig, hun er lidt fantastisk :)

    Og mange tak :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...