torsdag den 13. oktober 2011

Egern restaurant

Jeg går ind for genbrug! Jeg elsker at gøre et godt fund i genbrugsbutikken, på loppemarkeder ... og i storskraldsbunkerne! For et par uger siden var jeg ude og trave mine fem kilometer, og kastede et langt blik efter storskraldsbunkerne og hvad ser jeg? En egern restaurant:

Sådan en har jeg ønsket mig længe, for jeg har nemlig mange egern i min have, og de er så hyggelige. Men en egern restaurant er temmelig dyr, så da jeg havde gået min runde måtte jeg lige gå en omvej tilbage for at klunse den. Og den fejler ingenting, skal bare fyldes lækkerier og hænges op. Det er da utroligt hvad folk smider ud!

2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin, Sanne - tænk at nogen kan finde på at smide sådan en ud til storskrald! Tak for linket :-)

    SvarSlet
  2. -> Madame, ja, det forstår jeg heller ikke, det var så mit held. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...