torsdag den 7. juni 2012

Nonne negle

Det er meget sjældent jeg laver klassisk fransk manicure. Jeg synes det er vildt flot på andre, men på mine egne negle synes jeg altid at det er kedeligt. Hvis jeg endelig laver det, så er det altid i  kontrastfarver, som f.eks. mine Bel Air negle: Nå, men for et par uger siden fik jeg så lyst til endelig at lave en klassisk fransk manicure. Jeg havde nemlig investeret i Essie’s ”Cherry Pop”, en klar rød lak, som jeg tænkte ville være genial til formålet. Det var den ikke! For den farvede overhovedet ikke, ÆV! Så jeg måtte op i neglelak-kommoden og finde en anden rosa lak, en ældgammel sart shimmer rosa fra Nivea. Den er genial til looket, da den faktisk dækker neglene ret godt i et strøg:
Jeg var dog ”nødt” til at kaste en enkelt rhinsten i ringfingerneglen, for at der ikke skulle gå totalt nonne i den! ;)

4 kommentarer:

  1. Jeg synes, dine nonnenegle er fantastisk flotte - også fordi de er så præcist lavet.

    SvarSlet
  2. -> Rasmine, 1.000 tak! Det er jeg dag glad for høre. Jeg synes faktisk ikke det er så svært at lave, men søn fortæller også alle hvor rolig en hånd jeg har. Måske jeg ikke bør tage det som en selvfølge.

    SvarSlet
  3. De er da blevet ret fine :) kan godt lide den rosa/nude farve

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
  4. -> Julie, tak. Den rosa lak er en ældgammel Nivea lak, som nok ikke findes magen til mere. Den er helt perfekt i farven til fransk manicure. Og det er da fint, jeg synes bare altid det er kedeligt, når jeg kigger ned på mine hænder. Og velkommen til min blog. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...