torsdag den 6. december 2012

Selvlysende mariehøns

Da min søster holdt børnefødselsdag for sin syv-årige datter sidst i august, var jeg inviteret medbringende min transportable negleklinik. Jeg havde pakket forskellige flotte farver og masser af glimmer, men gæt hvad de alle var vilde med? Selvlysende grønne mariehøns:

Det var nok fordi de syntes den selvlysende lak var sjov og så så de mine mariehønsetånegle. Jeg lakerede og tegnede streger og lavede prikker, og imens søster satte hår, så der var dømt skønhedssalon. Her er det hendes tvillingbror som gudhjælpemig også ville ha' mariehønsenegle:

Efter lakering styrtede de op under dynen for at se neglene lyse i mørket. Der var en enkelt som ville ha' det danske flag på neglene og en enkelt ville ha' leopard-glimmer-negle. Her er et billede af klinikken:

4 kommentarer:

  1. Ingen mariehøns til mig, men skøn kjole, du har på :-)

    SvarSlet
  2. Tak Rasmine, den er et genbrugsfund jeg elsker. :)

    SvarSlet
  3. Ja, det er en utrolig smuk kjole, du har på - og sjovt var det læse om din transportable negleklinik :-)

    SvarSlet
  4. Tak Madame, den transportable negleklinik er såmænd bare en pink papæske.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...