torsdag den 27. juni 2013

Køb IKKE: Sleep-in Curlers

Og jeg mener som i ALDRIG NOGENSINDE!!!

Det er simpelthen det elendigste produkt jeg nogensinde har prøvet! Så er du advaret.

Det virkede ellers så glamourøst:

Og jeg er jo besat af krøller! Det er nok fordi jeg har et utroligt glat hår, så jeg leder hele tiden efter noget der er virkelig nemt og genialt. Og jeg elsker den nemme løsning, så  for nylig investerede jeg  i disse Sleep-in curlere:

Jamen, de er pink, har glimmer for enden og man kan sove med dem! Det blev ikke bedre - troede jeg. Det er bløde skumruller med en slags velcro på, som du kan læse meget mere om her og se videoer mm. af. Dvs. de er bløde når man klemmer dem sammen mellem fingrene, men de er frygtelige når man lægger sig på puden med dem i. Og hvad meget værre er, så er de totalt umulige at få ud igen pga. velcroen. Efter en halv times tid i sengen indså jeg at jeg ikke ville få lukket et øje med dem i og besluttede mig til at stå op og tage dem ud, hvor det endte med at jeg måtte tilkalde Søde Ægtemand (SÆ), som mente at han var nødt til at KLIPPE en af dem ud af mit lange hår! Det fik at han at vide at det kunne han godt glemme, og så dukkede søn op - som var ved at dø af grin og ville lægge mig ud på Facebook - men han fik med megen tålmodighed filtret de sidste curlere ud. Tak, søn!

Jeg købte dem for 17 GBP på Look Fantastic, og kunne heldigvis sende dem retur.

Så er du ude efter en nem løsning, som man virkelig kan sove med, vil jeg igen anbefale The Sculpture Pin Curler, og som også er genial til rejsebrug, da den ikke fylder ret meget.

Den allernemmeste (og billigste) udgave er dog nok stadig sokkeknolden, men den giver mere bølger end krøller i mit lange hår.

Og derudover har jeg selvfølgelig mine helt uundværlige varme-curlere fra Babyliss, en evergreen man ikke kan leve uden.

2 kommentarer:

  1. Uha, godt de kom ud igen!
    Jeg bruger jo modsat dig tid på at gøre mit hår helt glat ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan er det vist altid - vi vil ha' det vi ikke har. ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...