tirsdag den 29. oktober 2013

Nye varer i min butik (reklame)

Jeg har brugt en hel dag af min efterårsferie på at hælde nye vare i min lille Etsy butik. 42 nye ting i alt, og der er noget for enhver smag - lige fra 80'er smykker (fra min egen samling, nu må de videre) til 50'er smykker, som dette fine par orange konfetti-pleksi øreringe med magnetbagside:

Til den her flotte fyr, som både kan bruges til efteråret og som Halloween pynt:

 Til en smuk selskabskjole, str. 42, desværre for stor til mig:
 Ellers havde jeg ikke solgt den.

 Til de smukkeste sko:
Selve skoen er i klassisk facon og satin, men hælene! De er for vilde! Gennemsigtig pleksi med en million glitrende rhinstene. Perfekt stand, men desværre for stramme til mig, så bruger du en lille str. 36, er her et bud på vinterens festsko.

Og så har jeg ryddet op i min pladesamling, der er også lidt af hvert, lige fra Easy Rider soundtracket til Sinatra:

Så tag et kig i Sannes Vintage Jools, og se om ikke der er noget for dig. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...