torsdag den 23. januar 2014

Masser af magneter

Jeg har en del grej indenfor neglekunst, og af alle mærkværdige opfindelser synes jeg magnetlakkerne er een af de bedre. Supernemt og ret pænt resultat. Og hvis man samler forskellige magneter, så kan man variere sine magnetlakker i det uendelige. Jeg ledte på Amazon og fandt disse, som både er meget forskellige og meget billige:
De fire øverste er kinesiske, men for en gang skyld ikke noget bras. Jeg har limet tændstikker på foroven, som afstandstykker, hvilket gør dem lidt nemmere at bruge. Den nederste er fra China Glaze, der er jeg især vild med cirklen.

Og her har jeg testet fem forskellige magneter:
Den runde magnet fra China Glaze ses tydelige på min grønne ringfinger. Desværre duede hjertet ikke, det blev bare en smattet klat - ikke specielt charmerende, så det blev renset af med det samme.

2 kommentarer:

  1. Det ser meget smukt ud! Rigtig god weekend, Sanne.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...