tirsdag den 29. december 2009

Hvad du ønsker ...

Nå, har I haft en go' jul og fået alt hvad I ønsker jer?
Det har jeg - begge dele! :)

Vi var inviteret over til min svigerinde, som er omtrent ligeså julebims som jeg og læg dertil at hun er mere end almindelig go' til at lave mad, så jeg klager ikke. Det var en rigtig hyggelig og helt traditionel juleaften.

Hvad jeg fik? Jo, af søde ægtemand fik jeg en USB pladespiller.
Jeps, en USB pladespiller. Hvad jeg skal med den? Jeg skal da optage alle min skønne vinylmusik over i min pc, så jeg derefter enten kan brænde det til skiver eller lægge det på min ZenStone (jeg er ikke til Ipod). Og jeg har planer om at låne mine forældres skønne, gamle og meget ridsede skiver fra 50'erne og optage dem også. Og ja, jeg hører faktisk vinylmusik næsten hver dag - jeg ved godt jeg er lidt nørdet.

Af søn, som jeg mener er stor nok til at give sine forældre, alias hovedsponsorerne, julegaver, fik jeg min yndlingsjulefilm, som jeg tidligere har anmeldt her på siden, nemlig Polar Ekspressen, så nu kan jeg se den ligeså tit jeg vil:

Af min svigerinde fik jeg et par fuldstændigt fantastiske højhælede gummisko, sort/hvide med hvid stilethæl - jeg må tage et billede. Jeg havde dem på på arbejde i dag, og alle kommenterede dem.

Svimse havde strikket mig en sweater i den lækreste, bløde og lodne alpaca uld og i den skønneste mørkerøde farve. Jeg elsker når nogen gider lave gaver til mig.

Og af mine forældre, vi er på små gaver, fik jeg et helt vidunderligt manicuresæt. En lille kuffert med redskaber i den ene del, og der er alt hvad et neglehjerte kan begære og så ellers lakker til fransk manicure. Det kan godt være det lyder underligt, men jeg stresser af med lidt kvalitetstid sammen med mine negle.

Og apropos negle, så er jeg nødt til at dele denne blog med jer, som jeg helt tilfældigt (virkelig!) faldt over: Negle Nymferne - en blog KUN om neglelak. Jamen altså, det er da ikke til at stå for. Og nej, det er ikke meningen at I skal finde jer i reklamer på min blog, men når jeg ser noget genialt er jeg nødt til at dele det.

Rigtig godt nytår til jer alle! :)

2 kommentarer:

  1. Sikke en høst! Vil du med til negletræf den 9. januar?

    SvarSlet
  2. -> Rasmine, det ville jeg faktisk godt ha' været, men vi skal til fødselsdag. Problemet er også at jeg har masser af neglelak, men ikke nogen jeg vil af med. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...