mandag den 11. oktober 2010

Operation …

Nå, jeg skal ind og opereres på onsdag. Jeg skal ha’ fjernet noget som er sygt, som jeg ikke har ikke har brug for i min alder og som jeg absolut ikke kommer til at savne. Så de næste par uger bli’r der nok lidt stille her på bloggen, men derefter regner jeg med at der kommer gang i den igen, for så er jeg jo sygemeldt og er sikkert begyndt at småkede mig. Nu er det her jo ikke en sygdomsblog, ligesom det heller ikke er en bilblog eller en strikkeblog, men jeg vil godt ha’ lov at indrømme at jeg er bange. Bange for at komme i narkose, da jeg reagerer temmelig kraftigt på medicin. Så jeg håber I alle vil krydse fingre og sende mig nogle venlige tanker onsdag morgen.

8 kommentarer:

  1. Knus herfra. Det skal nok gå, men jeg forstår dig godt. Jeg har også været bange, hver gang jeg selv, eller min søn har været i narkose. Tilsammen har vi prøvet i alt 8 gange, og alle gange gik det fint. Det tæller da på den gode side, ikke!?!

    SvarSlet
  2. Du kan tro at jeg skal sende dig gode tanker, Sanne. Jeg glæder mig til at høre fra dig igen, når du er tilbage ved tasterne. Mange varme hilsener herfra :-)

    SvarSlet
  3. Jeg vil tænke på dig fra i aften. Egentlig er jeg allerede begyndt:-)

    SvarSlet
  4. Tak allesammen, for jeres søde ord. :) Jeg skal nok melde at jeg har overlevet.

    SvarSlet
  5. Kære Sanne, håber alt er gået godt ...

    SvarSlet
  6. Jeg har desværre først set dit indlæg i dag, men jeg vil alligevel ønske dig rigtig god bedring! Jeg håber operationen gik godt!

    SvarSlet
  7. Jeg faldt over din blog, da jeg ledte efter resultatet af en "vild med dans" hvor vi ikke fik set afgørelsen.
    Har læst lidt hist og pist, især projektet Pan, sikke et arbejde. Sådan noget er vi også vilde med, har dog ikke sommerhus, men selvbygget hus.
    Jeg ønsker det bedste for operationen og efterfølgende rekreation.

    SvarSlet
  8. -> Madame, det er det, men det var en sej omgang, skriver om det om lidt.

    -> Jens, Tak, Jens. :)

    -> Pia, Velkommen til min blog. :) Pan er faktisk ikke noget særligt stort projekt, det var bare maling. Campingvognen (http://www.samati.dk/pan/camping.htm) var et større og ret "morsomt" projekt. Vores gamle hus har vi knoklet med i 14 år nu: http://www.samati.dk/bubily/bubily.htm. Og så har jeg jo også en gammel bil: http://www.samati.dk/fotos/opelgt_dk.htm. Jeg skriver lidt om min operation i dag, alt gik godt, men det har været en drøj omgang.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...