lørdag den 2. oktober 2010

Totalt upædagogisk!

Jeg har gjort noget totalt upædagogisk - jeg har bestukket søn til ikke at få lavet huller i ørerne! Jeg synes simpelthen de unge fyre ser så tåbelige ud med huller i begge ørerne og store glas-"diamant"-ørestikker ala gangstarapper eller Beckham:
Han ønskede sig et par sko til 400 kr., så dem har jeg stukket ham og lavet en aftale om at så kommer der ikke nogen huller i hovedet. Jeg frygter lidt at han på et tidspunkt alligevel kommer hjem med det, men han virkede meget alvorlig og ville endda give hånd på aftalen. Men sig ikke noget til søde ægtemand, for han flejner da helt ud over min upædagogiske bestikkelse. ;)

2 kommentarer:

  1. Hensigten helliger midlet :-)

    SvarSlet
  2. -> Rasmine, det var lige præcis sådan jeg også tænkte. Bare det virker, så pyt med rigtigheden.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...