torsdag den 2. maj 2013

Kaviar vs. Micro Beads

Man kan købe Ciaté's hundedyre Caviar:

Eller man gå på etsy.com og købe 18 miniflasker såkaldte Micro Beads, som er nøjagtig det samme, for sølle 39 kroner:

Gæt hvad jeg gjorde!?! ;)

Jeg ved nemlig ikke rigtig hvad jeg skal synes om trenden. På mig virker det lidt som om hvad-pokker-skal-vi-snart-finde-på. Jeg vil helt klart kun lave en accent-negl med perlerne eller måske franske spidser til en festlig anledning. Eva fra Coewless har lavet en perle-manicure, som jeg synes er rigtig fin.

2 kommentarer:

  1. Det ser sjovt ud til en festlig lejlighed, men helst bare på én finger :-)
    Rigtig god weekend til jer, Sanne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig, det skal kun være en accentnegl. Rigtig go' weekend. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...