torsdag den 12. september 2013

Min neglelaksamling

Jeg har tidligere vist jer den fine kommode jeg fik af Søde Ægtemand til mine neglelaksamling for et par år siden, men jeg har aldrig vist jer indeholdet i skufferne.

I den øverste skuffe har jeg over- og underlakker, stempelplader og -grej, redskaber, rhinstene, tape, perler, klistermærker og mine elskede testplader:
De er simpelthen geniale, både til at holde orden i alle farverne og til at blive inspireret af.

Skuffe nummer to indeholder alle mine røde, pink og lyserøde lakker - og diverse gaveæsker med minier i:
Røde og pink er faktisk de farver jeg har færrest af, måske fordi jeg har brugt dem hele mit liv, så nu er de ikke så spændende mere.

Skuffe nummer tre indeholder (fra venstre) sorte, grå og hvide, lilla, blå og grønne lakker:
Alle lakkerne står fint sorteret på række efter farvenuance, på den måde kan jeg straks finde den jeg skal bruge.

Skuffe nummer fire indeholder lutter glimmerlakker:
Jeg ÆÆÆLSKER glimmer, og prøver virkelig på ikke at købe flere, men det er svært, for der er hele tiden en ny glimmerkombination som bare MÅ ind i samlingen. I øverste venstre hjørne er min lille samling af magnetlakker, og i øverste højre hjørne er en enkelt selvlysende og to cracks fra OPI.

Og nederste skuffe har jeg lige ryddet op i, der er blandt andet en masse artpenne, hvor jeg har foræret en masse væk, fordi farverne var for tæt på hinanden og jeg alligevel ikke rigtig brugte dem. Jeg bruger bare almindelig lak og en af de tynde Warhammer pensler søn har foræret mig. Her er der også lager af toplak, hurtigtørrende dråber, fortynder og tomme flasker (hvilket altid er godt at ha', man ved aldrig hvornår man opfinder en genial Franken):

Så som I kan se er der fyldt godt op, ca. 200 forskellige farver er jeg indehaver af. Så jeg har for lang tid siden lavet mig en regel med at jeg KUN må købe lakker, hvis de er virkelig forskellig for det jeg allerede har - og det er svært.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...