torsdag den 13. marts 2014

Min billedbog

Nu har jeg været på Pinterest i over et år, og jeg elsker det! Det er min pausefisk, når jeg trænger til at koble af på arbejde. Og da jeg var helt nede med stress for et år siden, var det min redning. Min overophedede hjerne kunne lige klare at sidde og kigge på flotte billeder. Her samler jeg inspiration og flotte billeder. Jeg har fundet en hel del negleinspiration, men jeg pinner også selv fra de negleblogs jeg læser, hvis jeg ser noget hvor jeg tænker at det kunne jeg godt selv tænke mig at lave en dag. Det sjove er at jeg har fået ca. 200 følgere i løbet af et år uden at gøre noget for det, for jeg pinner udelukkende for mig selv. Men det jeg pinner er åbenbart både inspirerende og realistisk, f.eks. pinner jeg kun neglekunst, som jeg mener jeg selv kan lave. Jeg pinner aldrig noget som er så vildt kunstnerisk at jeg godt ved at jeg ikke kan lave det.

Jeg har i alt seks negleboards, som alle er en stor succes:
Mit absolut mest pinnede billede er dette:
Over 600 repins! Ret vildt! Jeg tror det er fordi jeg er go' til at skrive beskrivelser under mine pins, så når andre medlemmer søger, finder de mine og synes de er inspirerende.

Men jeg har også alle mulige andre boards, for sjov eller som inspiration:
Jeg havde dælme ikke noget imod at eje denne smukke ternede sag.

Jeg har boards med filmstjerner og lækre mænd:
Som f.eks. Don Draper her, uhm!

Jeg har årstider og højtider:
Send mig noget sne, så jeg kan bygge mig sådan en herligt fjollet snemand. :)

Og jeg har praktiske boards, såsom:
Jeg må bage mig en Indiana Jones cupcake en dag. ;)

Men jeg har også for sjov boards:
  • Pink - alt hvad der er pink, fra kattepoter, til kager og sko
  • Grøn - alt hvad der er grønt, fra biller, til biler og Mike (nedenfor)
  • Humor
  • Yndlingsfilm
Mike, fra Monsters Inc., er fra mit grønne board.

Og mange flere. Ses vi?

Hvis I får lyst til at følge mig på Pinterest, har jeg en knap til samme brug øverst til højre.

1 kommentar:

  1. Wow, det var spændende at læse, Sanne. Jeg holder mig nu nok til Facebook, blog og fotografering, for der skal jo også være tid til andet i døgnets 24 timer :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...