lørdag den 18. september 2010

Årets køb 2009

Nu hvor loppemarkedssæsonen går på hæld, tænkte jeg at jeg vil kåre sidste års bedste køb:

Jeg elsker at pakke når jeg skal på ferie. Halvdelen af fornøjelsen for mig er næsten at skrive lister over alt det jeg skal ha’ med. Jeg rejser ikke let, og det har jeg indset for lang tid siden, så jeg samler alt i miniformat. Alle mine cremer, shampoo/balsom, sæber, makeup-sæt, hårbørste, krøllejern – alt er i mini-format.

Sidste sommer købte jeg mig en gammel mini-dypkoger på et loppemarked for FEM kroner:
Alle grinte godt af mig. Jeg vil skyde den til at være fra sidst i 60’erne, da mønsteret og farverne var meget populære på det tidspunkt.

Hvis noget skal kåres til årets køb, må det være denne. For hvor er jeg bare glad for at kunne sætte den ned i mit krus og under et minut efter har jeg kogende vand til en kop the – eller kaffe til søde ægtemand. Og så til den pris!

2 kommentarer:

  1. Jeg har måske min endnu - det vil vise sig. Den er også fra engang i tresserne, men etuiet var sort med et abstrakt mønster i bl.a. pink, og bægeret var pink! Mangler bægeret til din?

    SvarSlet
  2. -> Rasmine, undskyld jeg først svarer nu, har været sygemeldt det meste af ugen med smerter, glæder mig i den grad til at få fjernet skidtet nu. Jo, der er også en kop indeni det fine etui, med en løs hank som kan sættes på. Den er af blå gennemsigtig plastic, så jeg er ikke sikker på at den er er original, passer jo slet ikke til de andre farver. Men den er der. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...