torsdag den 30. september 2010

Jeg har givet op …

I dag har jeg iført mig strømper og sko. Slut med bare ben og sandaler, suk. Hvad bli’r det næste? At jeg skal bytte om på mit sommer-/vintertøj og køre Lille Dyt i garage, dobbelt-suk!

Jeg elsker efteråret, faktisk elsker jeg jo alle årstider, synes bare vinteren godt kunne kortes af med et par måneder, men når vi har haft sådan en kort og ussel sommer, så jeg bare ikke klar til efterår endnu. Nå, jeg må tænde op i pejsen, tænde en masse stearinlys og finde hyggetæppet frem.

Jeg har dog tilføjet endnu et skønt efterårsarmbånd til samlingen, som jeg glæder mig til at bruge:

3 kommentarer:

  1. "Kort og ussel sommer"?

    Ussel, ja, fordi den var alt, alt for varm. Sommeren er helt klart den årstid, jeg holder mindst af!

    SvarSlet
  2. Endnu et smukt eksempel på, at Sanne er en sand 'Queen af Accessories'. Hvor finder du det dog?
    God weekend :-)

    SvarSlet
  3. -> Rasmine, ja, jeg synes dælme den var kort 4-5 ugers sommer er nok til mig. Men du har ret, den behøvede ikke være så varm i den korte tid den varede.

    -> Ditte, Queen of Accessories, jeg er meget smigret. :) Jeg har godt nok meget, men ligefrem dronning. Jeg finder det meste på eBay.com, der er mange pudsige ting til næsten ingen penge.

    Rigtig go' weekend til jer begge. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...