torsdag den 24. januar 2013

Ikke kedelig mor!

Søn var i Magasin for at købe julegave til mig, han ville købe OPI's neglelak The Man with the Golden Gun, men den var udsolgt, så han snakkede lidt med ekspeditricen. Hun hev en anden, som søn udtrykte det "bæh-bordeauxfarvet", lak frem og anbefalede den til hans mor, for den var hun også selv vild med. "SÅ kedelig er min mor ikke!", kom det tørt fra søn. Se det er mors dreng.

I stedet valgte han selv denne skønne dyblilla OPI Tomorrow Never Dies:
Han mente nemlig ikke at jeg havde noget der lignede den - ret godt gået, for det havde jeg ikke.

Jeg fik også denne skønne minikollektion fra OPI:

Man må sige at de er langt fra "bæh-bordeauxfarvede".

4 kommentarer:

  1. Den ikke kedelige mor har åbenbart også en ikke kedelig søn. Hvor mange sønner har mon styr på, hvilke farver neglelak deres mødre har? Det kan ikke være mange.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du ret i, Rasmine, jeg er også imponeret, især da jeg har så mange. Rigtig go' weekend til dig.

      Slet
  2. Du er heldig at have en søn, der fortår sig på neglelak - jeg er vild med den dyblilla OPI Tomorrow Never Dies!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er også imponeret - den lilla er utroligt smuk i virkeligheden.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...