torsdag den 17. januar 2013

Under Cover negle

Jeg har prøvet en ny negletrend, eller ny og ny, det er vel et halvt års tid siden jeg første gang så den på nettet. Jeg tænkte at det var en lidt underlig idé, at det ikke ville blive bemærket og at det ville være besværligt at rense af igen. Men man kan jo ikke udtale sig om noget som man ikke har prøvet, så det gjorde jeg:


Lakken er et Indie mærke fra Etsy.com, og så har jeg lakeret samme turkisblå farve som noget af glimmeret med en lille pensel under neglene. Og ja, der var kun et par stykker på mit arbejde som bemærkede det og ja, det var rockerbesværligt at rense af igen. Det gider jeg ikke prøve igen.

3 kommentarer:

  1. What a charmingly pretty polish! It reminds me a bit of confetti cupcake frosting - very yummy!

    ♥ Jessica

    SvarSlet
  2. Thank you Jessica, it is in fact named "Birthday Cake". :)

    SvarSlet
  3. Tak Madame, der findes mange spændende hjemmeblandede på etsy.com.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...